Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Flock skrev 2009-12-15 12:24:17 följande:
    OT- Fråga..Jag ska lägga över en massa kort som ligger i mappar till en extern hårddisk. Hur gör jag?? HAr jag två fönster uppe och bara drar över mapparna till den nya hårddisken?? JAg vill ju gärna att mapparna ligger kvar på två ställen. Någon som kan hjälpa mig??Köpte ju denna externa i sommras men har inte blvit färdig att lägga över alla kort men man blev ju lite nervös efters Smultrons krasch, så nu måste jag bara fixa det och så vet jag inte hur jag gör.. HJÄLP!
    JAg brukar markera och kopiera alla mapparna på en gång. Och sen klistra in de i den externa.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-12-15 11:31:51 följande:
    Har hälsat henne Hon mådde visst lite dåligt och det var därför hon inte orkade sitta vid datorn...men om hon kanske blir utskriven så är det inte allvarligt
    TAck!
    SmillaMilla skrev 2009-12-15 11:30:26 följande:
    ja det hoppas jag med. Vill inte vara sjuk nu! Vill ha ork o göra massa mysiga saker med barnen. snö och det närmar sig jul, man är ju inte sysslolös direkt.
    Nä vem har tid att vara sjuk i dessa tider?
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 12:29:31 följande:
    Jo det gör jag också. Men jag tänkte ifall varje mapp är stor så går det fortare för datorns hjärna ifall man tar en i taget
    Ja så är det säkert.
    Jag har bara gjort det en gång och det var i panik efter ditt haveri. Så då var jag inte så smart. Jag tog alla på en gång.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-15 13:08:35 följande:
    Frågor igen..Vaför är där en nedåtpil på alla mappar som klistrat in i nya externa?? Och varför är mapparna lite genomskinliga??
    Ingen aning. Är de fortfarande markerade?

Snöar det hos er?
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-15 13:15:40 följande:
    nej, inte markerade utan genomskinliga med en pil neråt. "Står att jag kan skriva ut nu" men jag vill ju bara spara för framtiden..Snöar stora härliga flingor! Killarna är ute och busar i snön nu *MYS*
    Hmm då vet jag inte...

Här snöar det också för fullt. Småttarna är ute och busar.
    Funderade på hur vi ska göra med träningen ikväll för A. Känns onödigt att ge sej ut i halkan.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-12-15 13:16:57 följande:
    har du nåt tips på hur man gör när nån( ) lyckats radera bilder från kameran?? 160 bilder borta.... godagens Va händer här?
    Å nej! Det är nog svårt att få tillbaka de då...

Hej!
    Här är ganska lugnt.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-12-15 13:51:20 följande:
    så där ja.... en klapp i tomtens säck inhandlad
    Vad blev det då?
  • lillronya
    MejaKiZnic skrev 2009-12-15 20:04:18 följande:
    Längtar tills man får se lite bilder på Svante sambon och jag har börjat bli lite småsugna samtidigt så känns fisen så liten än.Så J*VLA trött på allt nu, Melinas gammelfarfar somna in och söta Tekla lämna världen fort. Sambon åkte in på akuten i eftermiddags och ligger på operationsbordet nu rädd att oturen är över oss så de händer något. Hittills verkar de inte allvarligt men är orolig. När ska de vända Underbar BT som vanligt
    Men jisses vilken otur ni har nu.
    Kramar
  • lillronya

Och så var det hummel i kalendern igen. Jag tror jag trillat dit på varje hummel-lucka...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15