Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-12-17 09:38:43 följande:
    hej hej idag är jag ledig så vi skall snart ut i snön och leeeeka
    Å det borde vi med, men det är såååå kallt. JAg vill också ha en molo-overall!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-17 09:52:44 följande:
    Vi har oxå en sån insamling här, man ger 50 kr och så är det både sommar och vinterpresent. Men jag tycker det är sååå tråkigt och anonymt, för man får aldrig veta vad dom får för ngt eller se när dom får det! Så jag brukar ge ngt själv, tycker det är roligare. Det är väldigt olika det där med att ge present. Det är klart att det är uppskattat, men absolut inget man förväntar sig eller tycker att man borde få. Men jag blir alltid lika rörd när jag får ngt av en förälder, det är så gulligt på ngt vis tycker jag, att dom tänker på oss liksom. Som Lilronya sa så är alltid en godisskål i personalrummet uppskattat Det tråkiga är ju bara att dom flesta är lediga nu innan jul... Fast godiset tar nog slut ändå
    Vi brukar skoja om att de som är lediga får skylla sej själva. Ang godiset då-
    Men nu jobbar vi ju alla dagar inte bara vardagar. Så stackarna som jobbar många juldagar får mycket godis.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-17 10:02:50 följande:
    Finns dom inte i 150?
    Måste kolla det! Ibland är det bra att vara liten.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-17 10:09:02 följande:
    Du borde ha en crazy salomon tycker jag
    HAhahahha ja det borde jag! Jag är ju en av de få som gillar den.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-17 10:20:38 följande:
    Ser hur hela familjen springer runt i sina färgglada kläder på tomten. Underbart!!!
    Ingen risk att jägarna tar fel här inte.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-17 10:23:00 följande:
    Maken min köpte ett par vindbyxor som är fleecefodrade på Gekås för några år sedan. Sköna och varma. De hade jag på mig idag när vi åkte iväg. Tycker också det är så sjukt kallt när jag bl a springer runt för att lämna på dagis och skolan.
    Smart!
    Får nog skaffa nåt sånt. Jag har termobyxor men tror inte de passar längre....
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-12-17 10:26:27 följande:
    ja vad härligt det hade varit
    Ja verkligen!
    Morty skrev 2009-12-17 10:29:57 följande:
    Du ska väl till Gekås nästa vecka...... kika där. Just dessa fanns ju då på herr avd. Lite stora i midjan... sen är det dragsko i benslutet så jag släpar dem inte i marken.Åh förresten - hälsa Morgan och Boris när du är där!!
    Ja det får jag göra.

Hmm jag vet ju inte vem de r. Men det lär jag väl märka.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-17 10:42:49 följande:
    VA!!!! Har du inte sett på Ullared???

Jag hänger ju här på kvällarna.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-17 10:43:51 följande:
    Boris är VD:n och Morgan jobbar på lagret.
    Jaha!
    Morty skrev 2009-12-17 10:44:45 följande:
    Du får leta upp det på nätet då och kika där. Kanal 5.Nu ska jag bege mig ut på vägarna och styra kosan mot Sturup.
    Jag såg en lite glimt av det sist när det var. Tycker det räcker med att gå i röran när man när där. Verkade vara nötter de pratade med.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-12-17 10:54:10 följande:
    Godagens i snöyran Här har vi haft fullt upp i flera dar m att skotta snö, massor av vit fluffig härlig snö. Äntligen!!!!  Synd bara att termometern visar -9, inte riktigt läge att gå ut känns det som Hittar ni overaller i 152 så hojta till!!! Min äldsta vill gärna ha en.
    Goddagens!

Himlans vinterväder det blev.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15