Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 21:43:25 följande:
    Lillronya --- såg du mitt inbox? Fixade idag.
    Oh ja! Glömde svara. Måste gå in på min databank och kolla om jag förde över pengar. *senil*
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 21:43:25 följande:
    Lillronya --- såg du mitt inbox? Fixade idag.
    BAmsetack, förresten!
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 21:47:14 följande:
    Jag har inte fått några ialla fall Men I trust you Ingen fara, hoppas det var ok att du fick vänta *sorry*
    Vilken tur att du litar på mej, för det hade jag missat att göra.
    Så du behöver inte be om ursäkt, det är det jag som ska göra.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 22:01:06 följande:
    Janäe min är knappt 3 men han har äldre kusiner De har liksom önskat sig pengar i typ fem år nu och det börjar bli liiite tråkigt att ge varje födelsedag, jul, konfirmation osv Vill ge NÅGOT. Har fått kläm på hans klädstil iaf så en tuff tröja har det blivit så ska jag hitta ngt mer. Ingen fara! Klart jag gör
    Tack!
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-16 16:22:34 följande:
    Hoppar in i express och länkar till lillebror :www.lthalland.se/t/Birth____29755.aspx?view=2...OT i PoP, men på fin filt iaf .Har inte hunnit läsa nåt ännu, men tusen tack för alla gratulationer. Försöker dyka in nån dag snart igen. Kram på er gosingar!
    Supersöt liten Svante!!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:23:17 följande:
    Gokväll i tråden tjejer!!Nu behöver jag lite hjälp och råd.Jag har handlat i en närbutik och kläderna har ännu inte kommit fram, beställde och betalade den 29/11.Nu har hon inte de kläder jag vill ha i rätt stl. kvar då hon endast hade ett plagg i varje stl.Nu ska hon kolla med Molo om dom kan skicka nya men hon kan inte lova leverans innan jul (de var tänkta som julklappar) om inte så blev jag erbjuden tillgodo på beloppet jag betalat, vilket inte känns ok att ligga ute med tills hon ev. får in ngt jag vill ha.Vad skulle ni göra??
    Du har väl rätt att få tillbaka dina pengar?
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-16 17:30:06 följande:
    Kräft pengarna tillbaka Hon är ansvarig för kläderna tills dess att hon lämnar över ansvaret till posten - vilket görs genom att skicka plaggen rekomenderat - Har inte det gjorts så är hon ansvarig tills du mottagit paketet.
    Ja det var så jag trodde det var.

Tack för fina jeans i lådan idag!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:30:36 följande:
    Ingen aning. Så här skrev hon bla.Försökt få tag på min leverantör för Molo men dom gick inte att få tag på idag så jag försöker i morgon igen, så hoppas vi att dom har dessa kläderna kvar i rätt stl.Annars kan vi erbjuda dig tillgodo kvitto eller att du väljer andra varor för den summan du har handlat för..Hoppas att detta låter okej för dig.
    Klart att butiksinnehavaren försöker slippa.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:34:27 följande:
    Ja, det känns så. Hon ringde även i morse och lät himla ofårstående, hade ALDRIG hänt henne förut......
    Kass.
    Var det mycket du hade beställt?
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-16 17:35:47 följande:
    Jupp Hoppas de va oki? och då är hon ansvarig för dom. Vänd på steken, hade hon betalt dig vid en retur om du postat men hon inte mottagit kläderna? Appropå det måste jag kuta och och lämna in lite rekomenderade brev nu innan 18 snart tillbax
    Superfina!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15