Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Pimm skrev 2009-12-16 22:16:16 följande:
    Hihi ja jag ska också ha ut ett par plagg till som är för små. Har ju som du handlat liiite för mycket i kalendrarna och dom är ju inte slut än;-D
    Alltså jag börjar undra om butiksinnehavarna har läst min önskelista. Det har ju varit en massa hummel och katvig miniapple och idag åker det brandstrom i och ur korgen....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Damien och Adrian skrev 2009-12-16 22:19:35 följande:
    VI ÅKTE PULKA IDAG, d HADE PÅ SIG RÖDA MOLOOVERALLEN FÖRSTA GÅNGEN IDAG! OJ caps lock... A sover på min högerarm, suck.
    Å mysigt!
    Den röda overallen är sååå fin!
    Jag har konstaterat att molos overall är mycket smidigare än IdaTs iaf. IdaTs är bra men molos bättre.

• lillronya
    Pimm skrev 2009-12-16 22:18:25 följande:
    Maken kom precis in från promendaen med hunder och han sa att det var mer än 1 dm nu...snart ikapp dej..hihi
    Ett himlans snöande idag. Får nog leta upp vinterkängorna till mej imorgon och gå ut och åka pulka.
  • lillronya
    Damien och Adrian skrev 2009-12-16 22:26:50 följande:
    den finfinröda från 08/09 är det den är så fint klarröd. st 92 satt superfint!
    Ja det var den jag tänkte på.
    A har 98 i sin rosa från samma säsong. Sitter också perfekt!.
    Får nog leta molo-overall till Emilio hela året så att han säkert har en till hösten. Ja Anjelin behöver väl också en. Fast hon har ju jackan i 104 så jag funderar på termobyxor till henne bara.
  • lillronya
    Damien och Adrian skrev 2009-12-16 22:31:02 följande:
    nu somnade adrian äntligen, jag ahr lagt ungar o ammat oavbrutet sedan 19:30 nu ska jag ta en nattmacka och lägga ut mer i prolistern, haar massa godingar i knät som jag tänkte se om de håller till mellandagarna el om det ninjas. Fast det är väl fel tråd att diskutera sånt. men det är ju danskt? Nåväl, prolistern, här kommer jag.... ska kika i kalendern med såg något om hummel Lillronya?!
    Inget nytt hummel idag, tror jag. Men pluddevutten har alltid trevliga hummelpriser om du är sugen.
  • lillronya
    Damien och Adrian skrev 2009-12-16 22:32:15 följande:
    vad har Emilio nu? IdaT? Jag är så sugen på 98:orna i T-tråden inför nästa år men jag har lovat mig själv att inteköpa på mig...ja den rosa är kanonfin i färgen!
    HAn har IdaT nu ja. En svart med hajar. I T-tråden?
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-16 22:39:00 följande:
    att inte du köpt en hummeljacka till nån av dina större barn skitfina ju jag är med hummelsugen faktiskt. lite tröjor hade inte varit fel
    De vill ju inte ha! Har försökt, verkligen. Får bara höra. Nääää de är sådär blanka. Iiinte snyggt. *rynk på näsan*  Ungar!

Rekomenderar igen pluddevuttens trevliga rea.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-16 22:46:01 följande:
    ohh no vad tramsiga dom är pludden har jag handlat ifrån.. blev en jacka men tröjorna var slut i rätt strl
    Visst är de!
    Vad synd att tröjorna var slut.
    Vilken jacka blev det?
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-16 22:50:57 följande:
    men en sak jag inte fattar..www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...denna ser ju inte likadan ut som den på tex busochrackartygwww.busochrackartyg.com/product981/category13...är det samma tröja?? kanske är knäppe i halsen upp till strl 92 eller nått?
    Jag har tröjor i 92 och 98 här nu och ingen har den där knäppningen i halsen. Måste vara de mindre som har det.
    Fick ju gå och rota i garderoben här.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15