Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-07 10:52:39 följande:
    Kommer du ihåg styckpriserna från igår?Jag bara tog det jag skulle ha och glömde memorera priserna.
    ja bomull 75kr/st och velour 150kr/st nått mer?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 10:47:36 följande:
    Idag ska det packas och donas imorgon åker vi iväg på en väl behövlig weeken & ska träffa min pappa.Hur mycket kläder kan man packa ner utan och skämmas *fniss*
    åhh just det.. jag måste ju meeed packa {#lang_emotions_throwup}
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-07 10:55:58 följande:
    Åh vart ska du??
    hehe ingenstans jag måste packa paket
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 10:57:56 följande:
    Nyfiken blev ju jag med vart ska du?
    {#lang_emotions_dreamer} jag måste packa tradera paket och isabels födelsedagspresenter
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 11:01:34 följande:
    hehe okej...kom själv just på att jag inte har den blekaste anning om var väskorna är. Man behöver ju med en del för 3 nätter. Fiiina bilder i BT föresten
    ja man behöver ju en del svårt att välja vad oxå

tack hittade tyvärr inget till dig
  • Buttelina
    malinkaunitz skrev 2009-10-07 11:10:31 följande:
    En fråga.. Jag köpte en rånarluva på t i måndas fick hem den idag.. Den är i bra skick.. Men den stiiiiinker väldigt mycket rök.. Vad skulle ni gjort? Kanske ska tillägga att vi inte röker och jag hatar röklukt
    jag hade tvättat den
    Tjollabolla skrev 2009-10-07 11:10:47 följande:
    haha! Jag som trodde ni skulle åka nånstans
    ingen sån lyx här inte
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2009-10-07 11:23:51 följande:
    Har massa nya molo kläder, funderar på att spara byxorna till i sommar och ha som knicker men vet inte :-/ kommer stl 80 funka på en med stl 92 (hon ska fylla två då)
    risken finns att det kommer se ut som för korta långbyxor. jag hade 80 på isabel i somras som då var 98cm och 74 på lillebror som va 92cm
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-07 12:35:19 följande:
    Hej tjejer,Vi ska vara på dagis om en timme för fotografering och Matilda är naken... Jag vet inte alls vad jag ska sätta på henne... Ångest!! Hjälp mig nudalmatinklänningkoppklänningbutterfly pärlplatteärm tröjasmåfolktröja med lejon molo lammtröja med knappmolo tigertröja med knapp P har sunset och de kommer ta syskonbild...
    småfolk tröjan med lejon {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Emeli Johanna skrev 2009-10-07 18:00:55 följande:
    Hej hej!Nu är jag hemma igen efter katvig, lovade att skriva rapport om dagen Fanns inte alls det som ni köpte igår, 98 och 104 lådorna var näst intill tomma när vi kom (var där när dom öppnade), men som tur var fyllde dom på under dagen, fick "passa" för att få något Bunkrade en hel del "gamla" ränder i velour med hög krage, trodde verkligen inte att jag skulle hitta dom, men lycklig blev jag!! Hittade även massor suits i gamla fina ränderna till bebisen i magen Hittade nästan ingenting till tjej storlek 74-86 Men kul var det!!
    vad kul!! avis jag blir på gamla ränderna!!! BIIIIIIIIIILD
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15