Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

högbergarna skrev 2009-10-12 12:42:52 följande:
    Jaa jag håller med! Så jag blir skitglad när jag hittar något i starka fina färger... så e allt slut!Nu e jag på jakt efter en Ida T tröja i gult med katter på. Knuttes mormor sa att hon ville köpa en sådan i julklapp till Knut... Tror dom oxå e slut överallt!
    Ja, de är söta. De hade såna på Busloppan. Det är 30% där nu.

Jag köpte faktiskt en kattröja till Gustav på Meandi som han är jättesöt i.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 12:46:43 följande:
    Den där kattröjan från Meandi var jag på väg att beställa- superfin
    Ja, man vill bara äta upp honom när han har den på sig. Stort plus att han själv tycker han är så fin i den. Den finns säkert kvar på rean sen...
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 12:56:42 följande:
    Åh underbart fina- ett måste ju
    Jag hade precis köpt Pops knallgröna stuprörsjeans på T. Vilken cool matchning! Idag har han på sig det.
  • saturnina

Däremot fattar jag inte varför de gör molnklänningar i velour med KORT ÄRM. På vintern. Så trist.

Men nu ska jag inte vara OT...

• saturnina

Åh... mysigt med velour... jag köpte flera velourplagg på Sveastar utförsäljning. Velourklänningar för 120-140 kr är ju som hittat i det märket. Kanske ska de ha en utförsäljning till, då ska jag tipsa er.

• saturnina
    Buttelina skrev 2009-10-14 07:58:40 följande:
    mm hoppas att dom går att få tag i på rean. för jag vete fasiken om jag betalar nästan 300kr för en randig tröja nu är det dagis dags här. isabel ska på utflykt i skogen och dom ska grilla korv svååårt att veta hur man ska klä henne bra för hela dagen
    Åh, så mysigt. Ja här är det svinkallt, så jag har klätt mina barn med hela kittet...

Jag har Molo-jacka och en svart byxa till Olivia, men byxan åker bara ner, så jag känner att jag måste ha en overall till henne. Helst en Salmon förstås, men det är säkert försent påtankt som vanligt...
  • saturnina

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 08:44:01 följande:

Dom går ju ut IDAG    40 spänn för ett par Molo brallor e sådääääär...
    Jag var inne och kikade på dina auktioner häromdagen. Men skulle inte du lägga in mer?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15