Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-10 22:21:19 följande:
    Trodde nästan det. Känner mej också lite frälst, men är nöjd med det jag köpte på salgen. Räcker sålänge. JAg har shoppat NS idag. Fiiin blå luvtröja.Fick hem NS fleece och jeans från funkybaby igår också. Fint alltihopa.
    Jag köpte nyss en blå NS luvtröja med dragkedja fram. Sååå himla fin den va på! Tyvärr fanns den bara i stl 86 där jag beställde men det stod att den skulle vara stor. Å det va den nog för min Knut som nu har 92-98 nu kan ha den. Den sitter jättebra men har ändå växtmån.

Så nu har vi tittat lite film o ätit kex o ost.. Smaskens.. Dags att gå o lägga sig snart. Upp tidigt imorgon o jobba på skitstället. Bara imorgon kvar för denna helg! Skönt!!
  • högbergarna

Hej å hallå!! Äntligen jobbat klart för denna helg... Fast jag slutade redan kl 15. Har suttit här en stund o läst ikapp! Phu!!

Vilket skit med lägenheten!! Fy farao så arg o ledsen o besviken jag skulle vara! Hoppas det löser sig!! Snabbt!

Skickade mail till lillahelsingborg men har fått ett mail om att mitt mail blir försenat?? Fast att jag inte ska skicka ett nytt.. Så inget svar ännu om ESL tröjan jag vill haaaaa!!! {#lang_emotions_frown}

• högbergarna

God morgon!

Idag är det dagisfotografering. Knuten har på sig molos regnbåge o NS ljusa jeans. Färgglatt o fint. Tycker den e så snygg o gör sig så bra på bild!

Lilla Helsingborg har svarat nu o de har inte den tröjan jag e ute efter! :(
    Nåja... bara att leta vidare!

• högbergarna
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:15:34 följande:
    vilken tröja letar du efter?
    En ESL i stl 98 i grönt, blått o turkost å med fyra knappar fram. Tror det e 4 knappar... Den e så himla fruktansvärt snygg i färgerna!!
  • högbergarna
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:19:04 följande:
    ahha ja nä den har jag inte sett i strl 98 tyvärr
    Nää jag vet... Suck! Jag va för sent ute...

Nu måste jag gå o hämta Knuten! Hoppas fotograferingen gick bra!
  • högbergarna
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 12:29:19 följande:
    Men visst skulle du ha 98? För den finns inte där skurk-kids.jetshop.se/
    Nää det fanns ju ingen kvar! :( Hittade ett sätt att ta mig in!

Något positivt iallafall.. Dagis sa att det gått bra på fotograferingen. Spännande väntan nu då! :)
  • högbergarna
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 12:32:43 följande:
    Men ej sikke lejs helikoptertröja är ju fin annars och har samma färgsättning ungefärDu kanske skulle beställa en sådan istället?
    Näää... vill lixom inte ha med helokoptrar på. Fast färgerna e snygga...
  • högbergarna
    saturnina skrev 2009-10-12 12:37:03 följande:
    Dras rabatten i kassan eller?
    Japp... Hmm.. ingen bebis i magen men vi har sagt att vi ska ha en till... blev så sugen på den dräkten som e i samma färg som tröjan jag vill ha... Haha! Men helt knäppt att ha liggandes i lager i fall att...
  • högbergarna
    saturnina skrev 2009-10-12 12:40:24 följande:
    Hade velat ha helikoptertröjan, men den var ju tvärslut i stora storlekar. Jag tycker höstens killkläder har varit så supertråkiga....
    Jaa jag håller med! Så jag blir skitglad när jag hittar något i starka fina färger... så e allt slut!

Nu e jag på jakt efter en Ida T tröja i gult med katter på. Knuttes mormor sa att hon ville köpa en sådan i julklapp till Knut... Tror dom oxå e slut överallt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15