Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

isako skrev 2009-11-03 22:32:17 följande:
    Hej sötaste sötis! Jajamen Hon gick väldigt tidigt. När hon var 10 1/2 månad redan. Hon är ett litet pulver så det är inte så konstigt. hade inte ro att sitta still mer. Hon sitter banne mig inte still 2min på dygnets vakna timmar
    Hahaha, det låter som Aleya, hon började när hon var 9 mån den tokiga ungen, hon är fortfarande överallt - enda gången hon sitter still är när det är nåt väldigt spännande på bolibompa Hon var lättare att fotografera när hon inte kom nånstans, helt klart!!

Tror Mirre och Aleya skulle kunna hitta på en hel del upptåg ihopa {#lang_emotions_wink}
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    isako skrev 2009-11-03 22:32:17 följande:
    Hej sötaste sötis! Jajamen Hon gick väldigt tidigt. När hon var 10 1/2 månad redan. Hon är ett litet pulver så det är inte så konstigt. hade inte ro att sitta still mer. Hon sitter banne mig inte still 2min på dygnets vakna timmar
    Ni har inga inplanerade Malmöbesök på gång?
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    isako skrev 2009-11-03 22:41:29 följande:
    hihi Hittade till alla utom mig!! Jacka till pappa & Miriam och Isak shoppade loss i Walt disney butiken Nämen heeej sötis! Hur mår "min" lilla sötelök. Stora tjejen nu va. Tack gumman. Skall du till salgen. Vad roligt! hihi låter som Miriam det Hon chockade mig totalt idag när hon satte sig med mig framför tvn idag och kollade mannen som talar med hunar - Ceasar hahah Jaaa vi måste träffas snart igen!
    Haha men hundar är ju sååå spännande {#lang_emotions_dreamer} 

Nähe om man skulle dra sig mot sängen så man är pigg till salgen imorgon  
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    isako skrev 2009-11-03 22:49:47 följande:
    Jo faktiskt, nästa vacka tänkte vi... Ni då? haha ja hundar är roliga. Men rl vovvar är INTE roliga enligt Miriam. Hon gallskriker och springer till första bästa och skall upp Ohhh fuskis! Ha det såååååå roligt  gums!
    åh, vi har inget inplanerat, skulle åkt igår dit men dom är sjuka här hemma så det gick inte...

vi kan pratas mer om det sen, kanske kommer in en runda imonkväll efter salgen, kram o sov gott! pussa sötbarnen från oss!
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Busbellan skrev 2009-11-05 08:02:41 följande:
    God morgon!!!Jag längtar till Lördag!!!
    tror ja det
    PartyMolly skrev 2009-11-05 08:01:59 följande:
    god morgon allihopa!!IDag är det minsan snööö på marken
    här finns ingen snö hittar den bara ud på lannet? {#lang_emotions_dreamer}
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-05 08:05:21 följande:
    godmorgon tjejer !! Idag vräker snön ner , kanske dax och köpa en vinterjacka
    Var bor du?

Här snöade det igår när vi körde hem från salgen, men det ligger inget på marken här
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Quiet thoughts skrev 2009-11-04 17:33:55 följande:
    ja verkligen skitjobbigt just nu med synen också, men bara hon blir frisk från cancern men ändå hemskt om hon blir blind.
    Massa kramar till er
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

En av danskorna som jobbade på salgen igår sa att det kommer en hel del overaller idag, det var väldigt lite av det igår och jag var ju ute efter en så vi dividerade om det ganska länge

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Det skulle ju eg in i salgtråden, men alla läser väl här också {#lang_emotions_dreamer}

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:15:29 följande:
    nähä du här luras ingen, jag kommer kräva kvitto på att hon har skickat det o har hon inget kvitto så får hon betala tillbaks
    Hej, tack för leggingsen {#lang_emotions_flower} hoppas du är bättre nu {#lang_emotions_tomte}{#lang_emotions_flower}
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Hej,

Molos halskrage, ljusrosa med stjärnor, någon som vet var den kan finnas? Eller halskragar överhuvudtaget..

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    maugu skrev 2009-12-22 09:38:39 följande:
    Måste kasta in en anekdot från sonens dagis här i Wien..idag fick  maken frågan om Gustaf bara hade jeans att gå ut i nu i vintertid?Ehh..maken fattade ingenting,på sonens krok hänger en skaloverall,i sonens tygpåse  ligger ett ullunderställ..nej,något sådant hade de aldrig sett eller hört om,det använder man inte här..där ser man vad man tar för givet Idag slipper dock sonen frysa då maken förevisade hur man använder detta..
    men vaddå är man så trög så man inte fattar att det är kläder? inte släpper man ut en unge i jeans i denna kylan {#lang_emotions_undecided}
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Fina barn i BT!

Sån där prinsessklänning fick Aleya också i julklapp LillRonya - hon blev jätteglad. Jag fick lite stress syndrom över hello kitty katten *huuuga* men annars var den hemskt kär

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-26 23:17:34 följande:
    Jag namnmärker inte lillasysters kläder, dagmammorna har stenkoll på våra kläder, men skolan krävde det, så jag köpte namnband med taggits, såna plastpluppar man häftar fast med. Satte dem i tvättrådslappen och när man sedan tar bort dom syns ingenting. Vägrar märka med pennor och sådant!
    åh varhar du beställt dom? om du inte är här nu så inboxa gärna länk. Jag har letat efter nåt sånt!!!
    Aleya 2 mars 2008
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15