Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Pepper79 skrev 2009-10-15 14:37:22 följande:
    I brist på annat så slösurfade jag lite på Blocket och här kommer ett par tips.Småfolk tröjor och en småfolk hoodwww.blocket.se/stockholm/Smafolk_och_Ralph_La...Fleece från småfolkwww.blocket.se/hassleholm/Smafolk_o_meandi_24...Molo Rainbow overall stl 104www.blocket.se/stockholm/Molo_overall_regnbag...
    Jag kan inte förstå att man inte skriver ut skicket på kläderna man säljer på Blocket...
  • Mitt livs lycka
    LJ2 skrev 2009-10-15 19:47:31 följande:
    ferrari nåt mer är det.. jag hade en sån som såldes vidare =))
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 19:48:18 följande:
    Ferrari tror jag!
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 19:54:31 följande:
    Deene heter tröjan med randiga ärmar i jr storlek..Ferrari har jag också alltid sagt om printet
    Då var jag inte helt ute och cyklade - gissade på ferrari! Tack för hjälpen!
  • Mitt livs lycka
    seadwarf skrev 2009-10-15 23:30:07 följande:
    Har skummat igenom lite bara.. var nyfiken på hur det gått för ängeln... GRATTIS till lilltjejen!!!! Ska ta o slänga in lite bilder i BT tror jag.. var nog ganska länge sen igen nu...
    Hej!

Söta barn i BT:n såg jag! Har ni varit på Öppnis nu i veckan? Jag hade tänkt gå dit med William men han har varit hostig och snorig så jag misstänker att vi inte var särskilt välkomna...! Ska däremot försöka ta oss dit i nästa vecka! Kanske ses då?!

• Mitt livs lycka

Vad kul med bebisar i tråden!

Stort G R A T T I S till familjerna som fått småttingar!

• Mitt livs lycka

Ska det bli Molo-salg nu?! Är det bestämt??

• Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 18:55:14 följande:
    Jag har handlat helt ot idag:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx är SUPERGLAD
    Åh, sån vill jag ha till William! Köpte du den via nätet eller har den kommit till butikerna?
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 19:29:03 följande:
    Jag köpte min i butik
    Då ska jag se om vår butik har fått in dom! Tack!
  • Mitt livs lycka

Jag har tidigare sett i någon webshop en svart Molobyxa med vita stjärnor och gula muddar men kan nu inte komma ihåg vilken. Är det någon som sett dessa eller som vet om de är från vårens eller höstens kollektion?

• Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2009-11-03 18:53:49 följande:
    mysgrodan höstens kollektion
    Åh, är det där jag sett dom?! *springer genast dit*

Tack, tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15