Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Va?! Är det Molo-nyheter det pratas om?!?!?!

• Mitt livs lycka

Hajarna var verkligen helt underbara!

• Mitt livs lycka
    Greksmurfen skrev 2009-11-26 12:07:30 följande:
    kan säga att aqvarium äger om de får ut bild på den snart=).... den är gryyyyyyyyyyymt fin... ska lätt ha den till maxen =P....
    Akvarium!! Det är nog något som måste flytta hem till oss! Mannen är intresserad av akvarium (vi har ett på 700 liter i vardagsrummet som jag dock hoppas flyttar härifrån... ) och vi har själva målat ett på väggen i Williams rum! Spännande att få se printet!!
  • Mitt livs lycka
    Tasha78 skrev 2009-11-26 12:08:28 följande:
    fast kaninerna var inte fina
    Jo, det tyckte jag! Om jag haft en liten tjej hade hon definitivt fått kaninerna!
  • Mitt livs lycka
    min pojk ska få ninerna!
    ja, den var iofs lite uni! Men jag kommer nog satsa på hajar, robotar och ev. akvarium (måste bara se det först! ).
  • Mitt livs lycka

Tror ni att de enda regnbågsränderna som kommer är de "tjejiga"?!

• Mitt livs lycka

Skulle vilja se så mycket som möjligt av Molos nyheter - har ni tips på någon bra webshop (svensk eller dansk) för detta?

• Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2009-12-01 12:18:09 följande:
    men jag tror nog katvig turkos/gröna som du har tror jag funkar
    Vet ni kanske om dessa finns att hitta någonstans ff?? Har en nu men vill bunkra för framtiden...
  • Mitt livs lycka

Adrian och Damien:

var har du hittat de UNDERBARA Molo-tröjorna med luftballonger och helikoptrar?!?! *vill ha!*

• Mitt livs lycka
    Mitt livs lycka skrev 2009-12-01 18:01:09 följande:
    Adrian och Damien:var har du hittat de UNDERBARA Molo-tröjorna med luftballonger och helikoptrar?!?! *vill ha!*
    Någon annan som vet var man kan köpa Molotröjorna till förmån för Rädda Barnen DK?
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 19:21:09 följande:
    Om du har en dansk adress möjlig så kan du beställa den dit- de skickar inte till Sverige tyvärr..
    Ok, men jag ahr en kusin i Danmark som kommer till Sverige under jul/nyår!! Kanske ska flirta med henne då!

Vet du någon bra dansk webshop där de finns och där det kanske t.o.m. är fraktfritt??

• Mitt livs lycka
    Mitt livs lycka skrev 2009-12-01 19:22:51 följande:
    Ok, men jag ahr en kusin i Danmark som kommer till Sverige under jul/nyår!! Kanske ska flirta med henne då! Vet du någon bra dansk webshop där de finns och där det kanske t.o.m. är fraktfritt??
    Såg nu att den säljs hos danska rädda barnen och det kanske är det enda stället man kan köpa den på...

Får se om kusinen kan köpa den... Har inte pratat med henne på ett bra tag dock...
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 19:29:51 följande:
    Här:www.redbarnetshop.dk/Den där danska kusinen kanske skulle ha plats för ett litet Smultronplagg också?
    Självklart skulle hon ha det! Ska dock börja med att försöka kontakta henne! Vad skulle du vilja ha isf?
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 19:29:51 följande:
    Här:www.redbarnetshop.dk/Den där danska kusinen kanske skulle ha plats för ett litet Smultronplagg också?
    Hmm, blir lite osäker över storlekarna på tröjorna... Storlek 2/3 år kanske är för stort på William..? 92 i jr-storlekarna är nämligen lite för stora än så länge så denna storlek kanske t.o.m. är större? Eller vad tror du??
  • Mitt livs lycka

God morgon i tråden!

En OT-fråga som jag hoppas att någon kanske kan hjälpa mig med...

Tänkte höra om det finns någon som har en Geggamoja-mössa i fleece och kan hjälpa mig med storlek?

Jag funderar på att köpa denna som vintermössa:

www.geggamoja.com/hjalmmossa-stjarna/

Min son har ett huvudmått på 48 cm och då är frågan om jag bör ta storlek 46/48 eller 50/52...? Vill ju inte att den ska sitta som ett krovskinn men inte heller vara för stor..?

• Mitt livs lycka

Halloj i tråden!

Gott Nytt År allihopa!

Tänkte höra med er om ni vet var man möjligtvis kan springa på Molo till 50%?
    Spelar ingen roll vad det är för kollektion... Har två kompisar som om några veckor ska ha barn så jag vill köpa lite kläder till småttingarna! Små storlekar ska det alltså vara! Några tips??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15