Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-07 17:58:13 följande:
    Godkväll! Det blir säkert superfint! Imorgon är det fotografering på öppna förskolan. Enda chansen för oss eftersom våra inte går på dagis. Men jag jobbar och kan åka dit med dem... Funderar på om jag ska be mamma göra det, men det är kanske dumt...
    Svea går ju inte heller på dagis. Men öppna förskolan här gör bara gruppfoto där men så bokar man in en tid i ateljen. Blir ju superfina kort där. Alltså som lyx dagisfoton Förra året fick vi även göra syskonfoto med Anton där så i år hoppas jag att de skall gå med på att alla tre fotas.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-10-07 19:01:51 följande:
    Bruna NS och elefanttröjor ligger högt i topp här nu. Den blå till E och rosa till A
    Perfekt! Sååå fint!
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-10-07 21:13:54 följande:
    God kväll! Åter från föräldramöte. Känns som många vuxenpoäng Vad står på listan? Förresten, har du lust att maila Svea-bilden till mig? Vad fin hon var i kläderna
    Hmmm ja egentligen inget

Men sugen.

Meilar direkt lite bilder....
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-10-07 21:15:32 följande:
    Men då är du nog i fel tråd .
    ha ha ja eller hur
    lillronya skrev 2009-10-07 21:17:51 följande:
    Vad är du sugen på?
    hmm jag vet inte. Någon snygg tröja till Anton. Men inte molo.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-10-07 21:20:21 följande:
    Åhh kul Jag blir också mer shoppingsugen när mannen är borta, men det är egentligen inget vi "behöver" el jag har på listan. Jo förresten skulle vilja ha en blå NShood till P, men den är svår att hitta nu bara för att den är vårens. Typiskt mig.
    ha ha här är sambon också borta

Är det den hooden med dragkjedja?
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-10-07 21:32:26 följande:
    Hmm, de storlekarna kollar jag ju inte så mycket på. Ska fundera.
    Åhhh den är underbar. Funderar lite på om sonen skall ha den på fotot i morgon.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-10-07 21:47:51 följande:
    Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?
    Jag hade absolut tagit tillbaka väskan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15