Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 22:13:29 följande:
    jaha där ryker en del kläder då...
    Var det en liten kille där inne  grattis tycker man själv sätter gränserna  om  du gillar aquaflower så kommer han att gillar det okså säger som Butte aquaflower är konst  så  passa alla .
    Jag tror  och hoppas vi kommer att få möta en väldigt unisex liten kille i BT  längre fram
  • Rååsa Smurfen
    seadwarf skrev 2009-10-13 23:25:59 följande:
    Liljan - Grattis till pojken i magen LJ2 - Här hittade jag fototapeter också.. www.svenskabarnrum.se/index.php?cPath=154_200.. Min son skulle Älska den med dinosaurier, men först måste vi flytta så han kan få eget rum ...Hoppas alla har det bra.. är inte så aktiv i tråden numera.. kikar in ibland.. söker jobb.. får jag mer pengar kanske det blir lite mer aktiv shopping framöver... ;p
    åh vad fina hittade två jag vill har den med dinusarier till sonen  han älskar dinusarier och prinsessorna till Tara  men alla var fina tex djungel ,havet rymden
  • Rååsa Smurfen

I dag ska Tara ta kort på dagis utomhus  och vet ni vad jag valde kläderna efter hjärtat och inte efter vad andra ska tycka precis som ni sa jag skulle
    Det blev katvig rosa velour klänning + matchande strumpbyxor och mössa från huginomumin och Molo rosa rutiga kappa och rosa kavat vinter sko + rosa vantar  blev jätte fint ,tog dock med Molo hallonröda  vinterjacka och hummel gula tremobyxor att har att leka i på dagis för i dag är det riktigt kallt så det blev  vinterkläder till dagis i dag  

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-10-14 22:41:40 följande:
    smurfen: uuunderbara tara i sin kappa den är verkligen fiiin!!  och vilken fin bild på bryggan
    Tack ja hon blev jätte fin på sitt grupp foto på dagis ,jag fick se det i dag då vi skulle ta de enskilda foto,de var tyvärr inte lätta att ta ..
    Jag ville har ett foto på Timmy o Tara tillsammans och ett seperat på henne ,eftersom Timmy har seprat kort från sin skola
     men det gick inte hon var jätte blyg och grät så det slutade att jag fick var med på kortet med henne o timmy dock hade jag inte räknat med det alls så jag var egentligen inte i ta kort skick
    Lyckades i allafall med ett kort med barnen tillsammans fast Tara ser ledsen ut och ett med mig och barnen där Tara ser rädd ut .
    Men grupp foto utomhus såg himla fint ut
    Ja kortet med havet var jätte fint och hon gjorde det till mig helt plötsligt utan vidare
    himla snäll tjej  vill nog förstora och rama in det och har på väggen ,har några psp bilder till som är väldigt fina
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 22:33:12 följande:
    nja, bodyn är den gröna kortärmade du menar va? Jättefin men 74 i småfolk känns lååångt bort...det hade Maia när hon var 1 O kik-kid har jag redan den fina gröna frottésuiten, men tack ändå för tipset :-P
    har kollat dina fina bebis kläder  tänkte säga vilka jag tycker du ska behålla av de du tänkte släppa
    Auqaflower suiten och kossan suiten tänk bara vad söt den lilla killen kommer att vara i dem som pyjamas{#lang_emotions_kiss}
    Bambi velour hangselbyxorna ,Ejsikkelej suiten med regnbåge ,småfolks suiten med hundar ,Katvig lila rosa setet absolut super unisex ju
    Småfolk body och tröja med hundar
    Hummel setet som du lagt under för flickigt inte alls för flickigt tycker jag och där även den lila/vita katvig tröjan
    Molo den gul rutiga tröjan. Så det är ju en hel del  som jag tycker du ska stoppa tillbaka i lådan igen till Pedro
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-14 23:12:31 följande:
    har kollat dina fina bebis kläder  tänkte säga vilka jag tycker du ska behålla av de du tänkte släppa Auqaflower suiten och kossan suiten tänk bara vad söt den lilla killen kommer att vara i dem som pyjamasBambi velour hangselbyxorna ,Ejsikkelej suiten med regnbåge ,småfolks suiten med hundar ,Katvig lila rosa setet absolut super unisex ju Småfolk body och tröja med hundar Hummel setet som du lagt under för flickigt inte alls för flickigt tycker jag och där även den lila/vita katvig tröjanMolo den gul rutiga tröjan. Så det är ju en hel del  som jag tycker du ska stoppa tillbaka i lådan igen till Pedro
    katvig lila/vita setet skulle det stå där någonstans
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 09:00:27 följande:
    Godmorgon! Vilken natt vi haft, Milo har varit brännhet och vaknat minst en gång i timmen ÅHHH jag är så nyfiken på hur det går för Ängeln!!
    Godmorgon usch vilken jobbig natt ni har haft  hoppas Milo krya på sig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15