Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-09 11:05:35 följande:
    Denna hade jag röstat på om den gått vidare www.familjeliv.se/hem/versan/gallery/phplclws...Tycker hon är otroligt duktig som kan rita så!
    Men OJ att inte den gick vidare Mycket finare än flera av bidragen i finalen!!
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 11:19:38 följande:
    Vilka som gick vidare avgjordes via bilddueller och de som vann flest bilddueller gick vidare till final...men man orkade ju inte hålla på o rösta bland typ 200 bilder, mina egna dök ändå aldrig upp. Det var uruselt system även då...jag blev jätteförvånad när jag såg att jag gått vidare! Och med DEN dessutom...jag (eller ja sambon ritade faktiskt, efter mina direktiv ) gjorde mycket finare kan jag säga...
    Ja det var ett himla duellerande - jag orkade faktiskt inte med det kan jag skamset erkänna...
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 11:22:31 följande:
    Haha..skönt att andra är med Inte lätt att amma,prata i telefon och stava rätt samtidigt
    hahaha
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:10:40 följande:
    Håll alla tummar du kan Min största skräck just nu är att vi ska bli inlagda på Neo igen, hur sjutton ska jag klara mej utan min Liam plutt? Klart jag meddelar...ska snart ringa, måste bara *ähum*...
    Åååå bebisdags bebisdags {#lang_emotions_heart} Har du åtminstonde meddelat gôbben att det är dags att föda barn?
    Tio djuuupa andetag nu, så ringer du in till förlossningen, packar en liten väska med det viktiga till både dig och Liam så håller vi tummarna tills de blånar att ni slipper bli inlagda!
  • Fantastiska Skatt

Hej töser!
    Ngn mer shop förutom BoR & EST som har Molo som kör erbjudande nu?

Någon som hört hur dte gått för ängeln??

• Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-10-14 21:52:25 följande:
    Nån här som har koll på om det finns nån lika bra skaloverall som pop fast i nåt annat märke?Upptäckte idag att Emilios skaloverall är på gränsen till för liten. Måste ha nåt annat!
    MAT's ska tydligen va ruggigt bra.
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-10-14 21:59:49 följande:
    Var hittar man en sån?
    Vet inte {#lang_emotions_embarassed} 

*letar lite*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-10-14 22:47:00 följande:
    JAG RYYYSER fick sms från ängeln
    men sääääääg da!!!!

Har hon fött?? På väg att föda???

Iii samma dag som Liam o allt
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-10-14 22:50:43 följande:
    Heeeej! Hur är det med dig? Fullt ös?
    Hej vännen
    Jodå fullt ös medvetslös Nej men det är bra här tack! Lite pyssligt bara nu när Oliwer varit sjuk så länge, knepigt att få ihop allt men dte går - det får lov att gå.

Hur är det själv? Evigheter sedan ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15