Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-26 12:25:49 följande:
    Jo det är klart men datum har släppts på helger förutOavsett så skulle jag ju inte bli direkt ledsen om det blir den 4:e
    hehe nä det kan jag tänka mig. {#lang_emotions_wink} hoppas det är bättre utbud denna gången än i våras iallfall för pojkar. tyckte det var så trist utbuda i stl 92 till killar.
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-26 12:45:10 följande:
    92 har i alla år varit minst utbud på och därför störst rusning till varje salg..Jag har en känsla av att jag kommer fastna på vägen dit*någonstans mellan pärlplattor och sländor*
    hehe
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-27 06:52:14 följande:
    God morgon!Blä har en köpare som inte fått sitt paket. Kjolen är skickad. Men nu begär han pengarna tillbaka. Vad skall jag göra? Riskerar ju självklart ett negativt oavsett om jag betalar tillbaka eller inte.
    BETALA INTE TILLBAKA !!! jag blir så irriterad på sådant ta hellre ett neg omdöme då du har inte gjort något fel och det kommer man se på ditt omdöme. Du kan inte veta till 100% att han inte fått det heller.
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-10-27 08:29:46 följande:
    Godmorgon! Gahh har en köpare som inte betalt på T, är en vecka sen nu. När man kollar omdömmena ser man huuur många neg som helst när hon inte betalt.. *SUCK* Varför stänger inte tradera av en människa då`??
    sånt är så jobbigt....jag har en med som vann en aktion för mer än 12 dagar sen hon vill vänta med att betala tills löning i fredag. Men då betalde hon inte & nu svara hon inte på mejl {#lang_emotions_yell}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 08:42:59 följande:
    God morgon Tror mitt plus tagit slut här för min ruta med alla smilisar e borta Fick in fyra o sju igår på T och det gav mig smak på att dra en runda till faktiskt, man har ju lite grejs som ligger, inte så mycket Molosar men annat som kan ge några kronor
    det är väl bara och tuta och köra. Jag ska slänga ut det sista nu med idag tänkte jag. Sen kommer det massa måsten innan jul och då orkar man inte med T direkt. Plus att sambon är lite grinig för mina tradera kassar i hallen {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-10-27 09:12:33 följande:
    Godmorgon! Milla har hostat vidare hela natten, blää. Hoppas det slutar snart!Vad tycker ni om kik kids velorisar förresten? Sitter muddarna nertill bra? Har katvigs men de muddarna är ju gigantiska och helt opraktiska och åker bara ner över fötterna. Kik kids ser fina ut! Vad säger ni som provat?
    Jag tycker iallfall den äldre modellen är tight viggo har ett par grå i 92 och annars så är 92 lite stort till honom men dom sitter taaaaajt som sjutton nu. mudden på alla kidkid brallor vi har haft är vid så den sitter ju inte åt direkt .
  • Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-10-27 09:22:52 följande:
    Aha okej.. Mudden såg ut att sitta rätt bra på bild men den kanske är stor då tyvärr. Vill ha velourisar som sitter typ som molos byxor med mudd. Det är så himla opraktiskt när hon far runt efter golvet nu och strax kan krypa när byxorna åker över fötterna. Jag vill att de ska sitta åt Molos velourisar är ju bra annars, men de har hon växt ur nu
    lindex är ju super bra tycker jag glider inte alls ner över foten och är dessutom billiga. {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15