Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

GRATTIS {#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_nalle}
    Greksmurfen skrev 2009-10-28 09:09:05 följande:
    Tack så mycket sa han =)
    Buttelina skrev 2009-10-28 08:15:56 följande:
    gahh SÅÅÅ irriterande. jag la upp en auktion med en småfolk tröja igår men när jag söker på småfolk senast inlaggda så kommer den inte upp .(obs ingen reklam, jag är bara irriterad )
    Gaaa
  • Mamma Kråkan

Nää nu kom hummel kläningarna och Nelly grinade nästan då hon öppnade dom sötfisen. Men vad säger ni? är denna okej i stl?

super glad för lite åsikter{#lang_emotions_kiss}

• Mamma Kråkan

gaaa jag beställde ju en i 110 med från babyshop, men den är mycket mindre än 104 i rött och dragkjedjan är paj {#lang_emotions_demon} dom skulle iallfall posten en ny idag. Dom är verkligen toppen med sin kundtjänst.{#lang_emotions_laughing}

Fick dessa fina med i lådan & 2 klubbor av säljaren *mums*

http://www.tradera.com/Smafolk-superfin-troja-med-racerbilar-86-92-kort-auktion--auktion_100931828

http://www.tradera.com/Ny-Molo-bodysuit-med-Pins-storlek-92-AW09-auktion_100873770

• Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 12:19:13 följande:
    Hm ja jag vet inte, men julia o nelly har lämnat minst två negativa. en finsk kille.
    vem`?
  • Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-28 12:40:37 följande:
    Sötisen!!Stl. ser väl bra ut. Min dotter såg precis "Lelly" och sa: Mamma en sån råååååååsa  klänning vill jag ha......
    naaw sötfisen. Jo man vill ju att den ska sitta fint på julafton, den svarta tig jag i 110. {#lang_emotions_heart}
    vi måste ses snart.
  • Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-28 12:49:39 följande:
    Funderade på en lila till henne men är lite orolig för tyllen ,tyll är ju extremt känsligt för fastnar man i så rivs ju allt upp på ett litet kick, och då känns 549:- liiiiite hårt.Ja, jag får masa mig in till stan nån dag, eller hem till er.
    jo sant...jag har väl tänkt vi ska ha dom som gå bort kläningar / hemma. Inte direkt ute {#lang_emotions_sealed}
    ChokladMoshin skrev 2009-10-28 12:51:28 följande:
    Förresten, kan din V ha stl. 92 i suits ? Mini har ju inte ens växt ur 80 i suits än, sålde ju alla 86: or t.o.m.Hur lång o tung var han på 18-månaders kontrollen?
    hmm dom vägde bara han då inte mätte det gjorde vi då han var sjutton. Beror lite på villken suit faktiskt. Äldre modeller sitter bra & årets medans dom i stars är super stora. Klart på vissa blir det ett uppvik på 8 cm på benen men dom sitter ju bra förövrigt så det uppviktet stör inte tycker jag, eftersom han har dom hemma som pyjamas. tror han är ett par cm längre en din tjej. han är ju ganska smal & lång. Han ligger 1 kurva över på längden och 1 under i vikten.
  • Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-28 14:14:38 följande:
    Näe, inte direkt en sandlåde klänning kanske Ok, ja min tjej är ju bara 80 cm, hon vägde 11 kg. Men längden gör ju himla mycket på suitsen. Hon har cups i stl. 80 på sig idag och den sitter perfa.V ad ska vi hitta på ngn dag då? Inte direkt picnic väder liksom
    Jag tror dom väger lika mycket men viggo är ca 86 cm lång däremot...hmm inte en aning. Ett lekland vore ju super kul, och dessutom så skönt så kan alla spriiiiinga massor.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 18:45:04 följande:
    Go kväll Kikar in en snabbis innan det r dags för nattning av barn..Jag blir så ledsen på folk alltså..Dottern min har velat ha en fjällräven jacka länge och jag satt ut annons på Blocket att vi ville köpa en.. Fick svar av en trevlig tjej, jag frågade specifikt efter hål då det är en DUN jacka.. Det finns inga sa hon, den är smutsig dock och måste tvättas så vi får den billigare om vi kan tvätta själva..Dottern åker lycklig och ska möta denna person, får prova jackan och kolla på den, det är dock mörkt så man ser inte så bra.. Personen står och säger till henne att " jag har just kollat den o det är inga fel på den, den sitter ju jättefint på dig" Dottern tar upp den ur påsen på tunnelbanan och det är ett cm stort hål på ena ärmen samt slitet på andra ärmen så det snart är hål  Varför säger man inte det när man frågar för?????? *så less* SUCK!!
    nää fy vad tråkigt. Du får väl ringa tjejen & säga att hon får ta jackan tillbaka.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 18:56:34 följande:
    Fick svar av jack säljaren... Okej,   Jag skrev till dig innan att jackan va smutsig och att jag trodde den va i hyfsat skick.   Vi har jsut sagt att den är såld till små tjejer som redan tittat på den och ville köpa så snart dom fått pengar. nu köpte din dotter den till ett pris på 600 kr billigare.   Själv tittade jag på jackan innan den packades ner i påsen och såg då inget märkvärdigt.   ska ni lämna till baka den då`?  Precis som att hon skulle fått 600.- mer för en trasig jacka, nä nä!!! No way!!  Trasiga dunisar går knappt att sälja just för att det läcker som ett såll!! Usch!!
    usch villket skitsnack...håller med butte jag hade åkt dit och inte gett mig förens jag fått pengarna {#lang_emotions_demon}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-28 20:13:39 följande:
    jag skrev i din gb nyss
    pliiiing tillbaka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15