Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Pepper79 skrev 2009-12-02 19:34:18 följande:
    Hej tråden!!! Händer här då? Lite ot....Själv letar jag kavat sandaler som en tok. Någon som vet var jag kan hitta innermått på kavats sandaler. Har för mig att jag sett det på Kavats hemsida, men hittar inte nu. Sitter ju alltid en liten lapp på när man köper dem, men de har jag ju kastat.
    www.kavat.com/pdf/mathjalp003.pdf

detta?
  • MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-12-02 19:42:22 följande:
    Det är glöggkväll där imorognkväll med lite rabatter och sånt trevligt. Om du nu inte visste det.
    Jaså när och vad händer sugen på att shoppa, försvinner ju aldrig de suget
    Pepper79 skrev 2009-12-02 19:46:39 följande:
    Den såg jag . Jättebra dagisbild förresten....
    Tack

Ska ni åka bort? Låter mysigt var frost ute idag, (ursäkta typisk skåning som fryser när det blir en minus)
  • MejaKiZnic
    Pepper79 skrev 2009-12-02 20:00:22 följande:
    Vi åker nu om exakt 25 dagar, alltså den 27 dec och kommer hem den 21 jan. Ska bli hur skönt som helst
    Oj vad skönt inte alls avis
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-12-02 21:55:05 följande:
    man kanske får klippa in länken ist då.. vet inte.. tack =) ja så fina.. sonen valde själv tröja, jag ville eg ha en annan molo, men jaja.. orka bråka på fm när han ska iväg??
    Prova en sista gång
    www.tradera.com/-DAGISPAKET-po-p-molo-meandi--auktion_103030982

Haha han var fin ändå
    seadwarf skrev 2009-12-02 22:04:54 följande:
    Idag har Emelie varit på stor affisch i Lindexbutikerna Var erbjudande idag på dressen hon hade på sig.. www.lindex.com/se/shop/10-good-days/
    Stolt mamma så fin
  • MejaKiZnic
    Busbellan skrev 2009-12-04 07:52:50 följande:
    God morgon tjejer!!Ska snart iväg till dagis, men tittar in en snabbis Idag är det fredag och Augusts favoritdag på dagis, han får BADA!! I den underbart varma poolen på sjukhuset.Ella är hemma idag också, känns som om hon är mer hemma än på dagis. Tror hon gått 2-3 veckor, sen varit hemma en hel vecka nu hela hösten
    Bada vad skoj
    hoppas Ella blir frisk fort så hon hinner njuta av julpyssel på dagis, fisen hade innan någon sjuka som kom och spöka på fredag och försvann på onsdagen. Pågick ett bra tag ínte vidare skoj men hitills har hon lyckas hålla sig frisk.

www.tradera.com/Mysig-kanin-fran-Jellycat-auktion_102679602
    Fynda dotterns snutte igår, den här hemma har börjat bli sliten av kärlek och sen vet jag inte hur jag skulle ta mig till om den försvann
  • MejaKiZnic
    solouniko skrev 2009-12-04 19:21:35 följande:
    Butte - Ang. hummel overallen.. Jag tänkte ju först ta en 80 eftersom de små grisarna växer så fort när de är små Men hon är väl ca 68cm nu, och "beräknas" vara ca 70-71 cm i mars när hon blir 1år. Kommer hon drunkna i 80 då? De verkar ju vara rätt stora i storlek så 74 kanske blir bättre iaf?
    Fisen har två hummels en i 74 den andra 80

Hon är 75 cm och drunknar i sin 80 medan stl 74 har lite växt-mån.
  • MejaKiZnic
    solouniko skrev 2009-12-04 19:37:36 följande:
    Åh, tack för svaret! Då måste jag med andra ord ha en 74 då. Perfekt. Tur att jag inte tog en 80 då. Vilka färger har du?
    Jag hade tipsat om det då det är stora hade själv tänkt en 86 men det blir nästa års storlek. Har en brun med turkos innerfoder plus denna

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=29&qNavigation=brands&qNavigationBrand=100165&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=100165&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=4&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=0&qSiteId=1
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15