Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-26 22:39:52 följande:
    Funderar på om jag vågar chansa på en 128 till Nora, hon brukar ju kunna ha det i Molo, i alla fall i knapptröjorna
    Det borde funka då.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-26 22:41:54 följande:
    Jag kommer nog ta 110 till V nästa vinter och då är hon ju större än dina småfisar, så det låter stort på dom!
    Ja det känns som att det blir stort, men det är rådet jag fått i denna trevliga tråd tidigare.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-26 22:42:23 följande:
    Japp, nu fick jag ju den till halva priset och så slank det med en NS hood också
    Hoppsan som det kan gå.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-26 22:45:06 följande:
    vad har dina barn för strl i år?
    Anjelin har 98 i sin molo och Emilio har 92 sin IdaT.
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-12-26 22:44:00 följande:
    Ja vad jag vet iallafall? Dom kan ju alltid ändra i sista minuten, men jag tror och hoppas att min klänning ska komma! Ja det är fint, 80 är dock stooort ännu. Men snart så Har pussel/babushka tröjan men den har ju lila kanter. De oranga är helt galna, haha!
    Jaha! Det hade jag missat.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-26 22:51:26 följande:
    hmm ja det är svårt.. lillebror är 95cm och hans 98a (molo) är för liten i armarna nu och precis i grenen.. så han behöver använda 104 nu. en 104a kommer inte räcka hela nästa vinter till honom, skulle jag tro.. men i och för sig.. isabel är 101cm och drar fortfarande 104a i molo overallen.. då räcker nog 104a till dina små och jag får ta 110 till min stora kille
    Tänk om de kunde vara lite lika allihopa iaf så att man visste vad man skulle köpa.

Är så himla nöjd med molo-overallen!! Gillar de sträva yttertyget som inte blir så kallt.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-26 22:55:59 följande:
    ja jag är himla nöjd med våra molo overaller.
    Jag var ju så hummelfrälst förra vintern, men det vete 17 om inte molo vinner ändå.
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-12-26 23:02:42 följande:
    Både jag och sambon äääälskar Millas hummel! Åh vad underbar den är! Blir nog hummel och molo nästa år skulle jag tro..
    Ja hummeln har så himla många finesser!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-12-27 10:40:51 följande:
    God dagens och god fortsättning!Nu har våra gäster åkt och jag har tillgång till datorn igen Hoppas att er jul varit bra. Det har vår. Enda smolket är att Noel fått vattkoppor lagom till julafton. I natt var inte kul, han grinade och kliade stackaren Han har verkligen överallt- rumpan, snoppen, öronen, i hårbotten, ögonen... Skrutten!Shoppar ni något? Jag hoppas på lite bra reor nu. Är lite shoppingsugen
    Men lille stackaren! Hoppas det går över snabbt!

Hej i tråden, förresten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15