Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-12-28 08:55:40 följande:
    Haha, han kanske också börjar lessna Jo det blir kul. Vi ska på bröllop på nyår så en klänning till mig och matchande skjorta till karln måste inhandlas. Sen undrar jag vaaart min mysiga bebis är? Tiden går för fort! Hon vill aldrig mysa i famnen längre utan så fort hon slår upp ögonen på morgonen ska hon ner på golvet och röja omkring. Ställer sig upp med en hand nu och typ springer runt alla möblerna, HALLÅ? Mammas lilla beeebis ju
    Ja då har du ju ett viktigt shoppingmål!

Tiden går alldeles för fort, ja. Här finns inga bebisar mer
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    söta kråkan skrev 2009-12-28 09:03:55 följande:
    Heeej tjejer Nu är vi hemma ifrån kläppen.. Allt bra här inne?
    Hej hej!
    Har ni haft det bra?
  • lillronya
    söta kråkan skrev 2009-12-28 09:10:19 följande:
    Usch ja för bra, var riktigt ledsamt att åka hem igår kväll  Hur är det med er? haft en mysig jul?
    Det förstår jag.
    Här är allt bra. Vi har haft jättemysigt.
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-12-28 09:11:32 följande:
    Ja verkligen.. Jag vill fortfarande tycka att Milla är min lilla bebis, hon är ju "bara" 9½ månad ändå. Men hon blev genast så stor när hon går runt möbler osv Hoppas sambon går med på ett syskon i framtiden iallafall
    Ja det blir så stor skillnad när de reser på sej.
    Är han inte sugen på syskon till henne? Det kommer säkert iaf.
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-12-28 09:24:14 följande:
    Nja inte riktigt tror jag. Han är ju en hel del äldre än mig, också har han ju en son sen tidigare som är 16. Fast samtidigt har han alltid vetat att jag vill ha två barn, men han vill inte bli för gammal säger han och det förstår jag ju. Men en till ska nogt gå bra
    Aha! Jamen det går han nog med på inom snar framtid.
    Annamamma 83 skrev 2009-12-28 09:23:46 följande:
    HejHär kommer ännu en som är stort sett beroende av de danska kläderna.Vi väntar nu nr 3 och till min stora fasa har jag insett att de längre inte säljs lika mkt bruna kläder som när jag vänta nr 2.Men jag har hittat en brun (mocca) bodysuit från IDA T med björnar på.Har dessvärre bara funnit den på en sida och där fanns den inte i storlek 56. Så nu letar jag som tusan utan resultat.Har någon sett denna bodysuit på någon sida, som vill tipsa mig???
    Hej hej!
    Trevlig med fler danskfrälsta.

HAr inte sett den suiten, tyvärr. Har du kikat efter brunbrun katvig också. Den är med fin.
  • lillronya
    Annamamma 83 skrev 2009-12-28 09:35:00 följande:
    Jag jag vet vilken du menar, men hittar bara den brun/vita, men den får de nog bli också. Brunt är den enda unisex färg jag gillar, så de mesta blir nog brunt innan vi vet vilken filur som ligger där i magen.Jag hade ju massa brunt till mitt förra barn för 2 års sen, men sålde allt, för vi trodde vi var klara då. Något ja ångrar så!
    Ja just det. Den brunvita finns ju med.
    Brunt är superfint!
    Du får spana på tradera. Där borde väl finnas lite av varje. Och i de små storlekarna brukar det både vara fint och billigt.
  • lillronya
    Tasha78 skrev 2009-12-28 10:40:29 följande:
    där fanns men bara jacka ni som har större barn använder man regnställ ofta vist behöver dom det på dagis
    JAg tycker det är bättre med skaloverall än regnställ.
    Fast vi har ändå regnbyxor ibland när det inte regnar utan bara är lite blött på marken.
    IdaTs regnjackor är kass, tucker jag. Bara knappar och ingen dragkedja ju...
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-28 15:01:59 följande:
    Go dagens!Händer här då? Hoppas de nåt? Jag har bara hoppat Hummel zippar åt Bella och pussel body o byxa i söta strlk 68  Nu lär man behöva lägga pengarna på tapeter o annat skoj så Molosarna kaske får stå tbax en aning Eller så får vi lägga kronorna på vårt tak som idag läcker vatten som ett såll  Dom har gjort en liiiiten utbyggnad på 1,5 meter o nog fasiken misslyckades dom med att få de tätt *fuskbyggare*
    Tur att de inte byggt huset själva. Jisses som det blivit då.

Jag har hoppat färdigt på ett tag iaf.
    Fattig efter kalendrarna.
    Det enda so jag skulle kunna tänka mej är overaller till nästa vinter.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-28 15:23:23 följande:
    Ja fy tusan vilken tur Den här tomten dom anlitat verkar ha gjort alla ombyggnationer, badrum, tak, kök ja allt, å allt är halvdant med massa irriterande fel *muter mutter*Skulle åxå kunna tänka mig overall till nästa vinter men jag håller i pengarna en aning, känns som detta kan bli ett dyrt hus att bo i *skriver åtgärdsprogram*
    Usch vad trist när det är sådär.
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-12-28 15:27:22 följande:
    Hello girlis:) Känner ni er som jag fet och fattig efter jul och kalendrar..hihiJag är iaf nöjd med alla köp jag gjort men nu är jag klar...nää en sak till bara, ett par småfolk tjocka vantar, om jag hittar några i rätt storlek.Väldigt nöjd med Schampoodle lila byxa/hood och Molo lila stars linne till, jättesnyggt. Idag fick MIlo en hajtröja baby av mormor, hon hade köpt en regnbåge body till honom i julklapp med dom är ju smala så vi bytte, bra byte va;-?Har också köpt en småfolk overall till nästa år som jag är superglad för. Vad har ni gjort för speciellt nöjda köp?
    Hej!
    Fet och fattig låter helt sant! Känner igen mej precis.

Jag är väldigt nöjd med alla mina kalenderköp.
    Himla fina katvigar och massa fint hummel.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15