• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-17 21:48:17 följande:
    åhh nice sånt gillar vi
    De har byggt till på Toppen Gallerian här så vi har t o m fått Lindex här nu. Ja och pölsemannen. och några andra affärer.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-17 21:51:33 följande:
    HAr man handlat för mycket danska kläder när man inte längre vet vad ens barn har för storlek i HM-kläder?
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 21:52:07 följande:
    Vad trevligt att det blev lite fart i tråden nu I morgon skall jag sy ett flaggspel till Sveas rum. Blir rosa midiappel flaggor blandat med hel rosa flaggor. Fiiint
    Låter fint. Vi får väl se bild sen va?
    Milliz skrev 2009-11-17 21:57:11 följande:
    Gokväll! Vad händer här då? Jag sitter här och längtar efter att nya Molo ska släppas.. Det är ju inte så länge kvar nu
    Jag också. Försökte få lite info i affären idag men hon verkade inte veta exakt när det skulle dyka upp något.
  • Morty
    Milliz skrev 2009-11-17 22:16:48 följande:
    Oj vad länge Hur ska jag kunna låta bli att shoppa i 14 dagar?
    Tänk: NYA MOLO

värt att vänta
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 22:26:05 följande:
    jaaa gud ja men seeeg väntan tur att min vän får sin bebis på torsdag då är jag sysslesatt med att snusa bebis de kommande veckorna
    mysigt. Så det är leverans på torsdag.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 22:45:50 följande:
    hehe jaaa . åhh en liten neo bebis
    Misstänkte att det var något sådant.

Jag har fött båda min med kejsarsnitt men inte planerade. Jag är nog gjord för att vara gravid men INTE föda bebisar.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 22:54:15 följande:
    haha jaa jag med. lite trist på ett sätt, tar ju bort en del spänning.. ja om 2-3 år blir det en liten till här med
    Vet sambon om det nu?
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 23:01:02 följande:
    haha jaa faktiskt vi pratade om det och innan har han sagt att fabriken är stängd men för nån dag sen så sa han "men det är ju en annan sak när barnen är typ 5-6 år gamla, då är det ju lugnare med en liten till"
    *tummen upp för din sambo* (har inte fixat plus)
  • Morty
    EnilemmE skrev 2009-11-18 09:20:39 följande:
    Jag kastar in frågan här hos experterna.Hur är Katvigs ribbade tröjor i storlek och modell?? Är de smala?? Tighta??
    Är de de som är enfärgade och ekologiska? I så fall tycker jag de är normala. Blev lite missnöjd med den jag köpte till min dotter (den rosa eller fucshia heter den kanske) sladdrig och tappar lite av formen. Men väldigt mjuk i tyget.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-18 09:40:42 följande:
    Hej i tråden!!Hoppas att allt är bra med er alla.
    Hej!
    Ja allt är bra, förutom en förkylning som håller på att bryta ut - äntligen! Samt att jag har sjukt ont under vänsterfoten. Kände igår och det var som 2 knutor. Maken trodde det var någon inflammation......så idag har jag mjuka sköna gympadojjor på mig.
  • Morty
    Morty skrev 2009-11-18 09:45:01 följande:
    Hej!Ja allt är bra, förutom en förkylning som håller på att bryta ut - äntligen! Samt att jag har sjukt ont under vänsterfoten. Kände igår och det var som 2 knutor. Maken trodde det var någon inflammation......så idag har jag mjuka sköna gympadojjor på mig.
    Hur är det själv?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15