• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Pepper79 skrev 2009-11-14 21:53:30 följande:
    apropå ikea så var vi på svågertorp idag. över hälften av det vi skulle ha var tillfälligt slut . så då hoppade jag över resten också. var där tidigt men tokmycket folk. Får bli ikea i hbg nästa gång. lite tråkigt då de bygger om mn där brukar aif sakerna finnas
    nämen vad trist!!! Var på IKEA i söndags en kortis med en kompis. Vi skulle till Stof & Stil och kom strax innan 11, men de öppnar ju inte förrän 12!!! Så vi och halva Malmö var på IKEA. Sjukt med folk.
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-11-14 21:56:04 följande:
    Ja, det är nästan det som är värst, att jag har så svårt att hålla tillbaka irritationen, jag vet ju att det knappast hjälper att bli arg. Ja, ja när jag väl fått Ella i säng så somnade hon på 2 min
    Ja usch och bläää.
    Morgondagen kan bara bli bättre!!!!
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-11-14 21:58:17 följande:
    Nu drar jag upp den här vaccinationen igen. Har funderat på hur jag ska göra med August. Har bestämt mig för att han ska vaccineras, men då kom jag att tänka på det där med att köa in til vaccinationen. 10 min är nog max vad han klarar i ett väntrum. Tror ni det finns nån möjlighet att vi slipper köa med honom? Han fixar det helt enkelt inte. Kanske bara ska glida förbi kön och säga att han inte riktigt klarar av att vänta när alla andra står där och köar med sina barn, tror ni man skulle bli populär då
    Men kan du inte kontakta vc och berätta hur det ligger till så kanske ni kan få en bokad tid för att underlätta för honom och dig. Är ju inge bra om allt blir fel innan då kanske det blir urjobbigt när han ska in och få själv sprutan.
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-11-14 22:05:19 följande:
    Jag vet inte ens om de vaccinerar på vc här. vaccinationen sker nämligen i en annan lokal och inte på vc. Och dit där de gör det finns inte ens nåt telefonnummer. Men jag har funderat på att ringa barnmottagningen, där vaccinerar de egentligen bara riskgruppsbarn mellan 6 mån-3 år, men kanske vi skulle kunna få en tid där
    Aha, ja här är det vc som står för vaccineringen men det är på ett danshak de håller till för att inte dra in alla på vc då där är mindre plats. När vi gick dit med Mattis var det luuuugnt och ingen kö. Där fanns tv i ena rummet med Kalle Anka typ samt papper och pennor. I det andra stora rummet fanns där filmduk med tecknat där med och 4 eller 5 stationer där de vaccinerade. Antar att vi ska dit också när vi ska får vaccinationen.
  • Morty

Nu kom maken in från garaget. Frågade om jag ville ha en macka. Sen hör jag hur han häller upp dricka och sätter in i micron.....det vankas årsglögg också.
    See you girls!!!

• Morty

Greksmurfen: Krya på Maxen stackarn!!

Bubblan: Vilken UNDERBAR shopping!

• Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:31:38 följande:

Lyckades få in den till slut Ja må vara hängig men tusan så envis Va jätte upppiggande att fingra igenom den idag ordentligt, man behöver göra roliga saker känner jag det hjälper verkligen!! Å Molosar e ju himlans roliga visst
    Ja, men det är nog perfekt terapi! Hålla på å pyssla med något man verkligen gillar!

Ta hand om dig och var rädd om dig! *kram*
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-11-15 19:35:54 följande:
    Go kväll i tråden!! Idag har Noras rum blivit alldeles färdigt och det blev så fiiiint!! Nya tapeter, nytt golv och idag kom även gardinerna upp. Ska bara inhandlas ett litet skrivbord också till henne sen ska det nog bara så gott som färdigt
    Åh vad skoj! Ser fram emot bild sen. Lät så himlans fint det jag läste på sista sidan.
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:05:20 följande:

Vet faktiskt inte.. Kan säga att läkarna på sös inte va de mest informativa  Fattade ingenting vissa av dagarna o blev ledsen och rädd, då fick jag en sobril ch rådet att stressa ner, sen åkte man ner till nåt mörkt rum fick en kamera nerkörd i halsen till hjärtat *paniiik* o mer lugnande  ska på återbesök inom kort och hoppas då på att få tala med dem om allt..
    Uschamej! Vilka saker du måste genomgå.

Då har mannen din fullt upp nu och serva dig? Är det han som ska fixa bullbaket till Bubblans kalas?
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:24:39 följande:

Ja fy fan vilken vecka rent ut sagt   Massa hemska saker o bearbeta *hua* Nja.. Mannen e inte serva typen direkt Han har faktiskt denna vecka fått ta handom ALLT i hemmet och han är heltslut (han som tyckte jag hade lyxtillvaro) ändå har Bubblis varit hos farmor, men han pallade inte en vecka ens *knäpper gubben på näsan lite*
    Kan jag tänka mig. Tycker verkligen synd om dig.

Hehe....nu får han känna på hur mycket du fixar med alla dagar!!! Hemskt dock att det upptäcks tack vare att du insjuknande. Härligt att ni ska flytta ut på landet och du kan återhämta dig och lägga om livet lite om jag förstått dig rätt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15