Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-30 23:18:26 följande:
    åhh vad kul!! grattis ja de började tillsammans. det går superbra med honom. han är en mammefis och vill inte riiiktigt bli lämnad ibland men han gråter aldrig och efter jag gått är han överlycklig av att vara där hmm ja det låter ju perfekt. nu är bara frågan om den verkligen är värd 900kr
    Jag har köpt våra skaloveraller på T för jag hade inte testat innan. Nu kommer jag att köpa i större stl på fullpris om inte jag får hjälp till att hitta billigare.
    De är överlägset det bästa jag någonsin köpt i klädväg!
    Dessutom är andrahandsvärdet riktigt bra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya

Är det INGEN här som testat softshelljackorna ute i lite busväder??

• lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-30 23:34:53 följande:
    hmm ja det tåls ju att tänkas på.. hur är dom i strl då? strl 98 skulle du ha?? då kan jag ha 104 eller kanske tom 110 till lillebror 96cm ca.. eller kanske 97/98..
    Alltså de är stora i stl. Emilio har 92 i sin och där är gott om plats. A kan också ha den. Men tänkte som vanligt göra ett litet ekonomiköp. Hoppas den inte blir FÖR stor bara.
    Tror inte du ska ta mer än 98 eller möjligen 104.
    Du som bor i staden kan väl åka och prova?
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-30 23:37:41 följande:
    åh den är så söt nä jag köpte inget. har shoppat på TOOOK för mycket på sistone jag vet att tjolla tycker dom är super.hmm behöver lillebror en skalis?? han har ju katvigenoverallen och softshellen använder man skaloveraller på en 4½ åring?
    Eh jag ska ju köpa overallen till Anjelin. Hon och Isa är ju lika gamla.
    Ja jag tror jag satsar på ny overall och håller mej till softshellen för de har jag ju redan.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-30 23:38:30 följande:
    hmm ja då kör jag på 104... jag kan åka och kolla.. prova går INTE biabus med på
    Kan du inte ta med katvigen och mäta då?
    Jag funderar på att åka och prova på A men pop här finns ju bara på väla och det är inte hennes favvoplats i världen...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-30 23:42:37 följande:
    Ser att ni pratar ytterkläder. Funderar på vad Ella ska ha i vår. Katvig overallen är nog för liten så hon måste ha något nytt regntätt Pop denna gången kanske. ån som vet upp till vilken storlek deras overaller finns? Har allra helst overall, men annars får vi väl ta jacka och byxor
    Skaloverallerna finns upp till 122.
    Vi måste ha denna!
    http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60053605&colorid=2508355&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-30 23:42:25 följande:
    Hej hopp tjejer!Allt bra? Här har det varit full rulle. Besök hos släkt, julfirande både här och där, kalas samt skrivbordbyggande, rensande (inte kläder ännu..) m m.
    Hej hej!
    Allt är bra här. Hos er med hoppas jag.
    Buttelina skrev 2009-12-30 23:43:25 följande:
    hehe sant då får det kanske bli en sån till isabel och sen får lillebror ärva den joo det kan jag ju göra.. hmm ska prova den på honom imorgon..
    Ja gör det
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 23:45:24 följande:
    Här e jag! Jag tycker den är superbra, vi har använt vår fina oranga flitigt både i våras och höstas, även i somras utan fleece i. Den oranga är mkt tunnare än dom vi köpte på salgen, dom känns ju ännu mer rejäla. Jag har inte haft nån regnjacka åt Milo sen vi köpte softshellen.
    Å vad bra!
    Låter ju toppen! Då håller min idé.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-30 23:47:16 följande:
    Är det vårnytt? Den gröna var himla härlig. Kanske Mattis behöver en sån???
    JAg tror det.
    Jag har egentligen inte alls nån koll. Skyller på smultron som började prata om den fina håååsa som jag nu måste ha till min sessa.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-30 23:48:06 följande:
    Men åh vad bra. Märks att det var längesen vi hade pop vårkläder. När jag köpte där sist fanns bara overallen upp till 92 eller 98
    Jaha
    Jag har som sagt aldrig handlat där. Är ganska nyfrälst, men är helt förtjust i deras ytterkläder. Resten är inte mycket att hänga i granen, tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15