Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-17 21:51:35 följande:
    Hej tjejer!! Måste fråga en sak, imorse så pratade jag i tråden & skrev då om tjejen som budat på mina aktioner & sedan inte betalt länkade då till hennes omdöme som visade att det inte alls var första gången som hon inte betalt. Nu kommer jag in och då har jag fått ett inbox ifrån en moderator om att någon anmält mitt inlägg. Visst har vi sådan här disskutioner ofta och i inlägget fanns inget elakt eller påhopp på personen utan mer att det var trist osv. Inte första gången detta hänt heller på sistonde utan flera inlägg som jag skrivit i just denna tråden har blivit anmälda utav någon till en moderator. Känns trist och jag undrar mest varför någon planlöst anmäler olika inlägg. Har tex fått bortagna inlägg med tex tips på bra aktioner och har då skrivit att dom inte är mina. Enligt moderatorn som jag frågade så är det då någon person som anmält mina inlägg. Känns jätte trist när det dessutom endast händer här. Ja ja vet inte alls vad jag ville säga men blir väl mest ialla tillmods att någon gör så.
    Trist   Men det finns dom som sitter och roar sig med att anmäla minsta lilla fel.. Man får vara verkligen försiktig!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Fasiken va T står stiiiiiiiiiilla!!! Det rör sig inte en spänn där alltså {#lang_emotions_undecided}  Känns nästan Spooky där inne just nu tycker jag.. Total stiltje... *ryys*

• RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-10-17 22:04:46 följande:
    Supertrist. Har svårt att tänka mig att det är nån aktiv i tråden, men vi vet ju att det är många som läser. Och alla är kanske inte genomsnälla .
    Nä inte är det nån aktiv i tråden heller!! Det kan det inte vara... Måste vara nån som stör sig på nåt/någon... Det har ju tyvärr hänt förut här...

Trist är det iallafall... Inte lätt att veta vad man får skriva ibland
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 22:03:43 följande:
    Jo jag känner mig mest lite illatillmods av det. Känns inte alls kul att någon ligger på sådär. Nu har jag iallfall tömt min bildgalleria. Kanske löjligt men jag tycker det är fruktansvärt jobbigt med alla moderator inboxningarna & att någon verkar irritera sig så på en. Kommer ta mig en FL paus nu tror jag.
    Näääää... Ta ingen paus!!! Vill ha dig här jue {#lang_emotions_kiss}

Kan du inte ha som jag ang besöken på din sida? Att du har sidan låst för alla som inte ligger i din adressbok?
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-17 22:08:11 följande:
    jag behöver heller ingen bil till jobbet.. =)) men vinter vill jag inte cykla.. *lat o kallt o halt* då skrapar jag hellre ruta.. =)) o ska man hämta barn med en gång efter så.. men bra tider, o dagarna går snabbt.. så.. ja.. får väl va nöjd med det då..
    Jag skulle ha tatt bussen jag   Eller på sommarn skulle jag nog cykla
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-17 22:08:13 följande:
    God kväll i Tråden!Jag har också blivit med diskmaskin minsann....efter att ha handdiskat efter hela familjen i 13 år
    Å Grattis    Härligt va?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-17 22:09:45 följande:
    Nä det är stendött där nu....
    Ja läskigt stilla {#lang_emotions_death}
  • RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-10-17 22:04:57 följande:
    men snart är det bb så då brukar det gå rätt bra tycker jag....fast senaste månaderna har varit lite sega där tycker jag.....jag vågar nästan inte lägga ut nåt nu....sen har jag inte orkat ta tag i det heller
    Jo iofs.. Men det brukar ju röra lite på sig hela tiden fram till BB om man har avslut runt de datumet.. Men nu är det liksom inte ens en spänn upp på flera dagar.. Känns spökligt stilla {#lang_emotions_ghost}
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 22:12:58 följande:
     Jo  min sida är redan låst. Och jag har bara ett fåtal på listan. Visst är det så att om jag tar bort bilderna ifrån min galleria så försvinner dom ur trådarna med? Jo det var ju min tanke, inget annat och så gör ju folk var 3 minut i tradera tråden. Jo helt planlösa inlägg med typ  " hej tjejer vad händer här"
    Japp! Dom försvinner ur bildis åxå har jag för mig!!

Stanna kvar och låt dom/den inte få nöjet att peta bort dig!! JAG vill ha dig häääääär
  • RååSa BuBBlan

Nån som servat en tvättmaskin nångång? Undrar va de kan kosta? Här har nämlgen ett halsband fastnat nånstans bakom trumman o de smäller o har sig

*måste fixas*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15