Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jojoa75 skrev 2009-10-17 23:13:25 följande:
    åh herregud sååå söt... NÄSTAN lika söt som ängelns tös , men bara nästan
    A visst e han gulli  

Ja Ängelns lilla är verkligen helt tokigt söt!!! Gud så bebis sjuk man blev av den bilden.. Liten boll {#lang_emotions_heart}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-17 23:14:00 följande:
    Å vad glad hon måste vara!Michaela har 11 kaniner i stallet. Belgisk jätte. Precis motsatsen till den där lilla söta.
    Oj! Elva jättar  
    jojoa75 skrev 2009-10-17 23:14:19 följande:
    Var det inte hon som skrev en lapp o la den i kylen till dig??
    Jo, hon har lagt lappar typ överallt
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-17 23:16:31 följande:
    Haha .. ja så måste ha ut några på T .. Gubben tycker inte om att alla hänger i hallen.. Och i garderoben vette sjutton var dom ska få plats :DKatvig modell typ .. Vill egentligen ha sytt molo mössor .. men är värdelös på att sy ..
    Men Katvigs rosa/rosa från hösten?   Den är ju såååååå fin!!!
  • RååSa BuBBlan
    MammatillO skrev 2009-10-17 23:20:45 följande:
    Det vet jag inte ens själv *S*tror jag tog morötter och massa gott och försökte tills dom fattade RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:15:44 följande:
    Måste prova med Popcorn sen.. Han kanske kan lära sig massor   Ska bli mysigt med ett litet husdjur... Ida kommer bli alldeles lyrisk här... Kan höra henne...

" åååå va den e liiiiten o söööööt den ninen mamma, tycke den om elefanter"
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-17 23:22:03 följande:
    Men hjälp....vilken sötnöt......vart har ni köpt honom?? Uppfödare?
    Ja en riktig liten sötis e han

Japp! En uppfödare i Uppsala.. Hon har just fått nya kullar med små bebisar *fy så söta*
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-17 23:24:26 följande:
    Ja den har jag även på väg hem ..Ja får se om det passar :)
    Hoppas den passar till för den är ju verkligen tokfin!! Annars är ju pusselrånis till riktigt snyggt {#lang_emotions_tongue_out}  *älskar pusselrånisen*
  • RååSa BuBBlan
    MammatillO skrev 2009-10-17 23:25:56 följande:
    Någon som testat Katvigs rainsuit?Hur är dom i kvaliten och håller dom barnet varmt om dom har fleece ställ under?
    Japp! Sån har vi

Tycker mycket om vår!! Vi hade den i vintras med fleece under och Ida frös inte!! Tycker kvaliteten är bra, vi har ju iofs inte hård testat vår...
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-17 23:26:10 följande:
    Kanske kontaktar jag dig om uppgifter om den uppfödaren sen om det är OK? Vi har just nu en dvärgvädur men den är gammal nu...jag tippar att hon klarar max ett år till. Man liksom märker när de är gamla *har alltid minst en kanin* En sån där liten lejon vill man ju ha vet du något om den rasens temperament?
    Å absolut e de oki   Jätte trevlig tjej e hon!!

Dom är extremt snälla dom små lejonen, hon berättade att många hör av sig efter sina köp och berättar hur det går och alla säger just att dom är så otroligt snälla!! Gillar att pussas gör dom
  • RååSa BuBBlan
    MammatillO skrev 2009-10-17 23:27:08 följande:
    höhö undrar om man ska våldgästa den uppfödaren då vi ev åker till uppsala till våren RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:24:23 följande:
    malinkaunitz skrev 2009-10-17 23:28:13 följande:
    Ja jag har babuska/pussel och rouge med pussel och super blue med pussel .. fast den har jag inte vågat tagit fram än :PMen babuska pussel är för liten .. och hittar inte mellan storleken någonstans..
    Har du kollat EST?
  • RååSa BuBBlan
    MammatillO skrev 2009-10-17 23:30:28 följande:
    Vet du om Ecoloco brukar ha rea ?Är super sugen på en sådan men vill gärna invänta rea, Och kommer nog isf satsa på en 98 eller blir det tokstort ? tanken är att han ska ha den under vår ,sommar då det regnar och är lite kyligt samt höst.RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:28:02 följande:
    Vet inget om deras rea tyvärr...

Vi köpte vår 98 förra vintern och då va ju Ida just fyllda 2 år.. Vi kan ha den än utan problem och den funkade bra redan då, lite lång i ärmarna va den, men de funka ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15