Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-11 18:27:13 följande:
    Hej hej. Kikar bara in lite snabbt. Orkar inte sitta här ikväll...mår inget vidare. Ligger självklart inlagd, imorgon ska jag få järn intravenöst och tillväxtul, ständiga kontroller av blodtrycket och urin blir det. Bt låg på 166/90 när jag kom in och nu efter vila låg det på 157/85 så de misstänker ju starkt havandeskapsförgiftning men vi får se hur det fortsätter, kan ju bara vara stress. Ska iaf hålla mig ifrån datorn lite...flimmrar bara för ögonen ändå. Ville bara avlägga lite status till er och kolla så jag inte missar något viktigt fynd eller så
    åh hoppas det kommer gå bra!
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-11 19:36:50 följande:
    GodkvällÄr gräsänka ikväll, gubben jobbar, båda barnen sover så jag har sådär lagom kul, borde väl passa på att njuta av lugnet men det blir faktiskt bara tråkigt.Imorgon ska vi ialla fall på julbord med gubbens jobb så Liam och Meja ska vara hos mormor och morfar, tycker egentligen det är för tidigt att lämna Meja men julbordet är verkligen enda gången på hela året som vi skaffar barnvakt och festar loss.Vad händer här?
    typ dött......
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-11 19:42:43 följande:
    Som vanligt när det är helg då
    ofta dött här tycker jag..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-11 19:58:24 följande:
    Jaa speciellt på kvällarna, tycker det är mest action på förmiddagarna typ.
    ja det är kanske så... fast nja.....
  • Kristyr
    Pimm skrev 2009-12-11 20:05:22 följande:
    Hejhej på er alla!Fick du också din blå småfolk lurvjacka idag? Jag fick min och så in i norden fin var den, lite stor men nog lagom till våren. Jag blev iaf kär i den!
    ja jag fick med min idag. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin! Exakt den kommer bli bra till våren. Ärmarna bli idag lagom om man viker upp muddarna.

jag är med kär i den!!
  • Kristyr
    Morty skrev 2009-12-14 11:41:48 följande:
    Ja om du inte tar det lugnt kommer alla pölsekärringar och skäller på dig!!!
    jaaaaaa *morrr*
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-12-14 17:46:17 följande:
    Det låter ju bra. Frågan är bara om man vågar beställa nu när hon ligger på bb
    barnlyan var det väl som hade i sin kalender för ett tag sedan....

Är det inte sambon som får jobba med att packa beställningar och sånt när inte hon kan
  • Kristyr
    JsN skrev 2009-12-14 19:29:16 följande:
    Är du utslägnd?
    den gröna pluppen är röd på smultron........
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 19:48:32 följande:
    Näe då- jag är här Är genomförkyld så jag vilar lite emellanåt
    *puh*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15