Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Damien och Adrian skrev 2009-12-30 17:07:05 följande:

svårt få tag i st 92 tror jag. T är ditt hopp, el kanske TS?
    hmm jag tror med det.. Synd.

Känns som alla sonens byxor börjar bli små/korta nu...*hmm* och jag som mest eller bara typ har tröjor i växalådan......
  • Kristyr

känns som det börjar bli dax för en stor velourbeställning från cmig alt mysungar....

lindex hade så mesfärger nu till våren med...

• Kristyr

Ängeln>  Vad fint det OT rooosa lindex var. Det blir nog en sån gul body tror jag kanske ev...

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-31 10:44:22 följande:
    Godmorgon girls.Idag tog vi sovmorgon, skööönt En storleksfråga, tänkte beställa lite kläder till Meja att ha till våren/sommaren, men vad sjutton har man för storlek när man är 7-8 månader?Hon är 2½ månad nu och har 50/56.
    Min son hade 74 när han var så gammal. Men han hade nog 62 när han var lika gammal som Meja..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-31 10:44:22 följande:
    Godmorgon girls.Idag tog vi sovmorgon, skööönt En storleksfråga, tänkte beställa lite kläder till Meja att ha till våren/sommaren, men vad sjutton har man för storlek när man är 7-8 månader?Hon är 2½ månad nu och har 50/56.
    Han började med stl 74 när han var 6-7 mån.
  • Kristyr
    Tasha78 skrev 2009-12-31 14:43:49 följande:
    lite ot men har ni tips på med vad man kan smörja torr hud, lillan är helt röd på underarmen och det verkar bli värre med vad jag än smörjer med
    Även miniderm (på apoteket) är bra att smörja i förebyggande syfte. Man ska inte använda hydrokortisonsalvan för mycket...

Smörjer sonen morgon och kväll annars blir han torr som fnöske...
  • Kristyr
    Damien och Adrian skrev 2010-01-02 10:47:05 följande:
    Tjejer!!!!! Hittade massa härligt på rea i en ny shop jag inte sett förut! *shoppingsuget något stillat* Småfolk och IdaT bl a!!!Till Adrian:www.dotkind.at/baby/babybodies-und-strampler/...www.dotkind.at/baby/babybodies-und-strampler/...Till Damien:www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/sma...www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/reg...www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/gum...www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/reg...och den här, vår andra Gaiaogko är välanvänd men rosa:www.dotkind.at/accessoires/nuetzliches/splash...och lite IdaT strumps. den randiga Småfolk är ju super!!! Någon som vet om jackan är skitstor el om D kan ha den i närmaste framtid? Vågade inte satsa på mindre....
    småfolk lurven tycker jag inte är stor snarare liten typ... köpte den från b&r.. köpte en 92/98 till min kille som normalt har 80-86. Visst lite stor men inte sååååååå stor. Med muddarna uppvikta på ärmarna är ärmarna lagom.
  • Kristyr
    Damien och Adrian skrev 2010-01-02 11:19:52 följande:
    kanon, Damien har ungefär 92 så jag hoppas den funkar.
    Den är sååååååååå fin!
  • Kristyr

Blev småfolk ankor från småvi.. bebisbody och en "grabbig" tröja.. {#lang_emotions_dreamer}

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-01-02 19:13:54 följande:
    Hej Gott av jobbat klart antar jag! Jag sitter nu som bäst och fyller min prolister-när mycket kommer in måste lite mer än mycket flytta
    småfolk?{#lang_emotions_dreamer} (fast ska inte ha nått mer nu till sonen) Det är bebben som ska ha lite mer....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15