Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Försvann ni nu allihopa?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 21:36:14 följande:
    Dagens stora *KRAM* till Nikki Nattad Bubbla och dottern tröttnade på MIN dator 
    Vad bra att hon tröttnade då.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 21:41:29 följande:
    Lillronya--- PLING PLONG
    Pling tillbaka
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 21:43:38 följande:
    Man kanske kan köpa liiite Molosar och mer tapeter  För liiite tapeter och mycket Molosar blir sådär
    Vad är du sugen på för molosar?
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-01-02 21:47:00 följande:
    God kvällHEmma igen efter biobesök och sen Thaimat hos mamma och pappa. Nu är jag proppmätt och ska snart knåpa ihop Noel "portfolio" till dagis.Några nya bra reor på gång?
    Godkväll!
    Thaimat låter smarrigt!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 21:50:04 följande:
    Ingen aning ALLA nya antar jag
    Jaha
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-01-02 21:52:30 följande:
    Nikki- Åh, vännen, glöm inte bort dig själv. Det är inte värt att försöka vara tapper och härda ut. Ingen tackar en för det den dagen man går in i väggen. Jag har själv varit rätt illa ute och mått riktigt dåligt pga ett gammalt jobb. Oavsett vad orsaken är måste du försöka hitta något sätt att varva ner och bara sätta dig själv främst. *kramar* Ja, det var supergott men jag hade redan tryckt både popcorn och godis på bion så jag var redan mätt innan På måndag är det nya tag. Har lagt på mig flera kg under julen känns det som. Bättre mat och inte massa skit nu framöver.
    Ja nu får man ta lite nya tag när det gäller tuggandet...
    Mannen här slutade med onyttigheter vid årsskiftet men jag ger det jullovet ut. Allt för att dra på det lite.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 21:56:24 följande:
    Dessa uuuuunderbara ska Bubblis få..www.tapetorama.se/display.php?item=91317&cate...
    Söta!
    Duntoffla skrev 2010-01-02 21:57:06 följande:
    Jag sa först 1 januari men ändrar till måndag då det blev lite skräp igår och idag på bion. Men nu är jag taggad. Skulle vilja få bort överflödet jag lagt på mig nu innan det är dags för viktökning igen.Ah, var det därför mannen knaprade ruccola häromdagen?
    JApp det var därför han knaprade ruccola.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-01-02 22:02:53 följande:
    *ASG* Nog för att jag gillar ruccola men inte bara själv sådär Meeen, när ska LLM sänka sin rea ännu mer? 30% är ju rätt trist
    Han har också konstaterat att ruccola är godare som en ingridiens i sallad än att käka som snacks. Så himla roligt vi har haft åt det där.

Ja 30% är snålt!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-01-02 22:11:22 följande:
    Ja och så står det Explosiv rea på gång. Que?Finns det ingenstans man kan shoppa danskt för typ 50-70%? *önsketänkande*Är så sugen på att åka till Vildänglar där det är 50 men orkar verkligen inte
    Falsk marknadsföring?
    Vill också ha minst 50%.

Nu ska jag natta mej eftersom det inte blev så mycket sömn på jobbet inatt.
    Ha det bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15