Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2010-01-03 14:45:08 följande:
    När är det cillen-rea? man kanske skulle åka en sväng då om man har tid
    Om man har tid får man gärna svänga inom oss med eller nåt sånt.
    Den 7nde är det börjar den.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:08:42 följande:
    Hej, nu är vi hemma Just nu ligger två trötta barn i pappas famn och gosar
    Åååå grattis till lillebror!
  • lillronya

Hej i tråden!
    Kikar in från jobb. Måste ju kolla vad ni hittar på.

• lillronya
    Morty skrev 2010-01-03 21:32:24 följande:
    Här är en till som ska/borde ta tag i T.Förresten, Busbellan - har du nu sett till att köpa trekvarts mjukisar till sommaren från HM?? Var det du occkså Lillronya som var på jakt efter sådana eller du hade kanske. *kommer inte ihåg riktigt*
    Såg de i katalogen idag och ska absolut köpa!
    Milliz skrev 2010-01-03 21:29:49 följande:
    Hej! På shoppingfronten är det väldigt lugnt för min del.. Men dagens stora projekt var att städa ut julen så nu är den nästan undanstökad.
    Vad duktigt! Det måste jag nog göra imorgon. Ändå inga kulor kvar i granen. De hade Emilio stoppat i mannens jobbväska upptäckte han när han kom till jobbet igår. Jätteroligt tyckte jag!!
  • lillronya
    Morty skrev 2010-01-03 21:39:09 följande:
    Samma här, allt är bortplockat förutom 2 lampor som jag måste köpa nya lampskärmar till samt utebelysningen som får vara kvar. *skönt* Vilken surprise för honom!
    Ja verkligen!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-01-03 21:45:58 följande:
    Nån som har koll på hur h&m långärmade tröjor är i storlek. Funderar på om August ska ha 110/116 eller 122/128, Svårt när det känns som de hamnar mitt mellan dubbelstorlekarna. Han har 116 i de flesta tröjor från Molo
    Jag vet inte hur de långärmade är, men jag köpte en kortärmad till E i 98/104 och tur var det för mindre kan han inte ha. Han har 92 i molos tröjor.
  • lillronya
    lillronya skrev 2010-01-03 21:50:55 följande:
    Jag vet inte hur de långärmade är, men jag köpte en kortärmad till E i 98/104 och tur var det för mindre kan han inte ha. Han har 92 i molos tröjor.
    09123
    Verkar bara vara denna som är liten då, men ja. Den här är det iaf.
  • lillronya
    Stormis skrev 2010-01-03 22:38:59 följande:
    Bra, ytterligare ett till bevis på att det är 98 vi ska köpa till nästa år. Attans att 92 troligen inte passar, köpte ju en på halva priset, men men, man får ju igen pengarna...
    Vi har också 98 i vår håååsa och A är 92 cm nu.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 22:39:55 följande:
    Jaha här sitter man med två nattsuddare...Maia sitter just nu o läser en bok för en klarvaken lillebror. Han har ju fel dygnsrytm och hon är helt hopplöst pigg...tror hon är lite uppstissad av att helt plötsligt ha en lillebror. Jag är suuupertrött men Maia vägrar låta Felipe ens komma in i rummet nu så han kan inte hjälpa till...hon bara gallskriker.Japps då var man 2-barnsmamma då ja...välkommen sömnlöshet
    Ja den där förvirrade första tiden har både fördelar och nackdelar.
    Men jisses vad barnen är lika sin pappa!! Syns så tydligt på fotot i bt.
  • lillronya
    Stormis skrev 2010-01-03 22:46:07 följande:
    Enl kurvan är hon ca 94 om ett år ser det ut som. Jo och A verkar vara en bra jämförelse med K .
    Ja de verkar vara ungefär lika små.
    Hoppas bara jag får tag i en fin i 104 till nästa vinter. Eller två då. E får väl också ha en.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15