Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:14:15 följande:
    Himla obehagligt. JA, det väcker en he ldel tankar när nära och kära dör. Vi fick också besked om att en kompis till oss dött för inte så länge sen, men via tv4 nyheterna på kvällen, inte så kul.
    oj det måste ha varit jobbigt
  • Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2009-11-14 17:51:10 följande:
    10 stycken julslingor/ljusgrejer uppsatta idag I morgon måste jag åka och köpa fler
    min granne är också ute och sätter upp en massa saker
  • Tasha78

finns det mycket julbelysning på gekås du som alltid är där

• Tasha78

Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:02:22 följande:

hej i tråden! Julas det redan? Ser fram emot att fira jul i hus istället för lägenhet, vill också pynta träd, men i år får det bli balkongslingor.
    hur har dte gått med lånet
  • Tasha78

Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:06:58 följande:

Vi insåg att det skulle bli så mycket trixande att vi hoppade det huset. vi ska kika på några färdigrenoverade hus istället. Vi funderar på vad som är viktigast för oss - hus med stor trädgård eller om vi ska ta kedjehus med liten trädgårdsyta men med mycket vardagslyx inne - bubbelbad,basatu, helrenoverade kök o bad.  svårt det där, vi velar fram o tillbaka...
    om du nu ska ha bubbelbad och bastu se till att det finns kyl också
  • Tasha78

om det står i en auktion vid köp nu ing¨år porto ingår porto att man ska betala eller ingår det att man inte ska betala

• Tasha78

THEA och Grodan skrev 2009-11-15 13:34:46 följande:

Att du inte betalar porto, portokostnaden ingår i Köp Nu priset
    tack
  • Tasha78
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 14:09:12 följande:
    Ursäkte OT men ja Dagis ringde i fredags eftermiddag och berätta att fisen var hängig och dålig, kom hem och hon hade hög feber. Hade tänkt fira svärmor den dagen med buffé men det var bara att hoppa, åkte hem till mamma och har varit där över helgen. Den underbara suiten som jag alltid använder när fisen är sjuk var tydligen för liten, jag som letat som en galning och äntligen hitta den på salgen Feber har börjat lägga sig men mat och dryck totalvägras. Kom nyss hem och tänkte, vad skönt med lite avlastning! Hem kommer man till en sambo som ligger och spyr och dottern totalvägrar allt i matväg. Jag som hade planerat ett besök på Ikea men det ströks också. Lite oturs helg och imorgon är man väl sjuksyster här i hemmet.
    :( hoppas hon blir bättre snart
  • Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 15:47:23 följande:

hej i tråden idag känner jag mig massor med bättre så himla skönt!! har lyckats fota mina salgfynd med sambons och bubblis hjälp tom   alldeles svettig!! händer här då? kryapåerkram till alla små och stora sjuklingar
    du är duktig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15