Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

va härligt det måste jag köpa till tjejen när hon blir lite äldre skorna var ju för söta

• Tasha78

alltså denna tråden är livsfarlig först blir man fast med molo och nu nallar

• Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:34:31 följande:
    är det inte du som var krambjörnstokig? Eller nu kanske jag blandar ihop dig med någon annan
    jo det är jag men jag har ju aldrig sett dessa så nu är jag fast här med
  • Tasha78
    Milliz skrev 2009-11-11 22:41:44 följande:
    Ja, precis! De nallarna var ju hur söta som helst och mina barn har redan nog många nallar Men någon mer kanske det måste bli
    ja precis jag har bara 500 av care bears så vad skadar en eller två av dessa för dessa var ju roliga med kläder, jag kan se min dotter framför mig när hon säger mammmmmma sluta lek med mina nallar
  • Tasha78
    Morty skrev 2009-11-11 22:44:38 följande:
    Någon som snart ska göra ett besök på Triangeln?
    jasså är det där dom finns
  • Tasha78
    Morty skrev 2009-11-11 22:47:10 följande:
    Japp, så skickar du ner sambon på Claes Ohlsons eller Kjell & Company som är mittemot.
    smart
  • Tasha78
    Milliz skrev 2009-11-11 22:49:14 följande:
    Hahaha, vad roligt det där lät De nallarna med tomtekläder var ju fina och så kan man ju byta kläder på de sen när julen är över Perfekt! Jag är ju både julgalen och nallegalen så det var ju väldans bra!
    så du kommer också leka med nallarna medan barnen skriker ja jag gillade också det med tomtekläder
  • Tasha78

hej, igår pratade vi om dom där build a bear nallarna vill någon som har en sådan höra av sig till mig och förklara lite

• Tasha78
    Tejja skrev 2009-11-12 12:48:39 följande:
    Inboxa mi grågorna du har, för jag upptäckte att klockan sprungit iväg och att jag måste åka nu!
    ok
  • Tasha78

Rååsa Smurfen skrev 2009-11-12 13:37:35 följande:

har kikat på de fina nallarna nu ,men alltså om jag tex köper en hello kitty nalle där i shopen är den fylld då ? ser inger om nån fyllning att stoppa i den ?
    va ska man fylla dom också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15