Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn är du kvar vännen{#lang_emotions_dreamer}Ville bara tacka för fina byxorna. Har jobbat så jag har inte haft tid att fota dem men det kommer. Helt slut efter idag. Gick upp 05.05 och kom hem 18.00 efter storhandlat och sen packa upp allt och gå ut med hunden. helt slut{#lang_emotions_throwup}

• nikki2006
    Everlonn skrev 2009-10-27 20:57:42 följande:
    Heeej!Saknat dig ju!! Förstår att du är slutkörd Jobbig hund det där ha ha
    Saknat dig med{#lang_emotions_heart}Hemska veckan denna veckan, jobbar alla dagar utom fredag Börjar få ont i halsen med Flera folk på jobb som har halsfluss nu{#lang_emotions_throwup}Hoppas man slipper eländet.
    Händer det nåt kul här då???
  • nikki2006

okej nannig, ha det gott flickor kram

• nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-28 21:29:42 följande:
    NU käkar jag juleskum och njuter av sällskapet i tråden och struntar i T
    Juleskum är gooooottttt{#lang_emotions_tongue_out}Själv smaskar jag på en banan och lite nötter Måste hålla igen
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-28 21:35:55 följande:
    Du är så himla duktig!! Det borde jag också vara, men det är så trist.
    JAG VEEEEEET jag vill också ha skum ju{#lang_emotions_cry} Köpte du nåt fint i måndags???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-28 21:41:57 följande:
    JA det får du göra. JAg köpte den nya, fina svarta tunikan med blomma på, svarta leggings till Anjelin och Nikita och ljusrosa leggings till Nikita.
    Jag är också sugen på den men får se. jag har ju fortfarande förra räkningen som skall betalas först Trött nu så det blev bara en kortis idag. kram och god natt alla
  • nikki2006

Men vad härligt, efter jobbig arbetsvecka så kommer man in och ser molo lagersalg på sin mail JIIIIIPPIIIIII
    Perfekt ju

• nikki2006

hi hi har varit borta en vecka och folk pratar dåligt väder och vaccin ser jag. Själv har jag jobbat mycket och nu tog det ut sin rätt och jag har fått feber och tappat rösten efter halsont. jag har lyckats få ut lite auktioner idag i allla fall. Nu sitter jag och tycker synd om mig själv och äter popcorn och käck och choklad. Jätte nyttig hi hi. Har inte råd att åka till salgen i år antagligen så det är ju lite deppigt
    Vad händer här annars????
    Har saknat er pölsekärringar

• nikki2006
    Glittrax skrev 2009-11-03 12:49:44 följande:
    hur är mee too:s tröjor i storlek, är dom stora?
    ledsen kan inte hjälpa dig, jag köper mest molo, katvig, småfolk
  • nikki2006
    {#lang_emotions_tongue_out}lillronya skrev 2009-11-03 12:55:22 följande:
    Hej hej!!!Fy vad trist att inte du ska på salg!!!Ta det lugnt med jobbandet, hörredu. De är ganska normala.
    Ja jätte trist, känns som att jag vill gråta {#lang_emotions_cry}Skall se vad jag kan göra men det är nog kört tyvärr
    Hur mycket skall du ha med dig?
    Saknar dig, sen när jag blir frisk så måste jag komma och hälsa på. mina gangstar kläder har förrästen kommit. Byxorna hade varit något för dig definitivt. Fick hem svarta mjuka manchester baggy bycor. Jeans med häng med stjärnor i guld på baken och mysbyxor med texten gangstar på gumpen skittuffa{#lang_emotions_tongue_out}Måste ta med nästa gång vi ses så du kan prova
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15