Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

inboxa mig alla ni som vill vara med på en blomma till bubblan mamma{#lang_emotions_dreamer}

• nikki2006
    malinkaunitz skrev 2009-11-08 22:50:08 följande:
    Ja så skickar vi en bamsebukett :)
    Ja den största vi kan få för pengar hi hi. Jag skall som sagt snart sova men fortsätt gärna föra budet vidare till de som loggar in senare ikväll att det är insamlig
    INBOXA MIG NUUUUUUUUUUUUUU så gör vi bubblan glad{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006

10 st somm redan hört av sig. I FEEEEEL THE LOVE IN THE AIR{#lang_emotions_heart}

• nikki2006
    LA Woman skrev 2009-11-08 23:00:18 följande:
    Alltid love här
    15 st som inboxat mig nu, keep it coming Skit kul atts e så många nappa direkt. jag blir rent rörd och det är inte ens jag som skall ha blommorna hi hi
  • nikki2006
    malinkaunitz skrev 2009-11-08 23:14:06 följande:
    Gud så kul :D har du räknat med oss 2 då? :P Hur gick det med att gå och lägga sig?
    Det gick inte så bra hi hi. Kul att göra något sånt här för någon annan ju{#lang_emotions_sunny}
    ja 15 är med dig och mig.
  • nikki2006

ja jag skall också sova nu men snälla för ordet vidare till alla ikväll så svarar jag dem imorgon. kram och god natt

• nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-11-08 23:30:49 följande:
    Du tänkte samma tanke som Jompa. Hon skrev det tidigare till mig. Vi hade tänkt att göra det. Men det är väl bara kul om vi fler är med på det?
    javisst jag tänker skicka till malinkaunitz sen för hon kunde få 40% rabatt på skicka blommor Så om ni skickar era pengar till henne med sen så skriver vi ett gemensamt kort jag har haft 17 st som har hört av sig så det blir en fin bukett.-)
  • nikki2006

god morgon alla. som det är nu så är det 21 st som hört av sigf om att vara med på en blomma till bubblan, fler som vill vara med kan inboxa mig så får ni mitt kontonr.{#lang_emotions_flower}Endast 20kr{#lang_emotions_sunny}Så tillsammans gör vi bubblans mamma riktigt glad och kanske hon  kryar på sig fortare

• nikki2006
    Flock skrev 2009-11-09 09:05:28 följande:
    Va??? Vad är detta???
    Hon har fått en blod propp och ligger på sjukhus. Kännde sig yr och åkte in i rätt tid. Hon får komma hem om 2 dagar och jag tänkte att vi kunde skicka en krya pådig blomma till henne. Vi är redan 23st som är med Inboxa mig om du vill avra med{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-11-09 09:00:57 följande:
    GodmorgonHär har vi också riktigt tråk väder idag, kallt och mulet, nu längtar jag efter en massa snööööööö.Rensade Liams garderob igår, alltså nu ekar den verkligen tom, han har nog tagit ett rejält växtskutt för dom flesta tröjorna är för små, skit bara att jag inte hittar nånting att shoppa till honom just nu...Nån som vet när nya Molo kommer?
    Jag har hört mitten eller slutet på nov så det bör ju vara snart Då kommer det hajar med blå stjärnarmar och byggnader med fjärilar på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15