• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-10-14 17:48:50 följande:
    ok, tack - såg fint ut!
    Ja, jag var inne och kikade på den där danska sidan och förälskade mig i den lila ryggsäcken. Den skulle jag vilja ha själv!!! Sen fanns där en massa annat fint också. {#lang_emotions_tongue_out}
    Pluttan & Plutten
  • solouniko

Halloj i tråden! Nu var jag tvungen att beställa khaki jacka+byxa med stjärnor när det va rea på B&R, har varit sugen på dem länge! Hoppas de fanns kvar bara!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • CamillaJ

Oj smög in och kikade, som jag gör varje kväll men skriver inte så mycket!!! Skulle vilja shoppa men ha lovat att jag inte ska göra det nu på ett tag då jag shoppat föööör mycket till bebis ... bebis som jag inte vet vad det blir hehe :) så för att göra allt enklare så lägger jag ner det liiiite.

Liljan & loppan- Grattis .. till lillebror .. hur fick du reda på det tog ni ett extra ul? Mysigt och grattis igen.

Ängeln- Herre jisses ha läst ifatt allt nu, åh gud vad spännande :) lycka lycka till !! Hoppas allt går bra :) Är ju avvis .. vill också ha bebis nu. Men det är lääääänge kvar.. *suck*

Nu ska vi åka & hämta pizza till fotbollen {#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    Ullis 10 skrev 2009-10-14 17:20:56 följande:
    Hej i tråden - tittade på nyheter från katvig o måste ju bara ha orangeblått och äppelprintet mm mm! Har ngn butik i Sverige fått än? (webb) Tack på förhand!
    Bus&Rackartygs mail hintade om att det är på G
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tjollabolla

Vad tyst här är ikväll!

Milo har nästan 40 graders feber nu. Stackars plutten. "Jag har ont armen. Jag har ont benet. Jag har ont magen...!" lille vän, det gör ont att ha feber... Nu tittar han dock på Mamma Mu filmen och skrattar, hur kul det nu kan va när man sett den 100 ggr..

Åhh jag vill oxå ha hit nya katvig! Både det lila randiga och blå/oranga var ju sjukt fint!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 16:18:45 följande:
    Ja det är jag helt klart nöjd med! i 92 brukar overallerna väl gå ganska bra?
    Ja, 92 går väl för det mesta ganska bra, min var i 92
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 19:06:48 följande:
    Vad tyst här är ikväll! Milo har nästan 40 graders feber nu. Stackars plutten. "Jag har ont armen. Jag har ont benet. Jag har ont magen...!" lille vän, det gör ont att ha feber... Nu tittar han dock på Mamma Mu filmen och skrattar, hur kul det nu kan va när man sett den 100 ggr.. Åhh jag vill oxå ha hit nya katvig! Både det lila randiga och blå/oranga var ju sjukt fint!
    Jag håller med! Jättefint. Gillar de små äpplena också.

God kväll!

Nu börjar det kännas att mannen varit borta 10 dagar. Avlösning - ja tack! Men nu sover båda och jag ska väl pyssla lite med siffrorna - huva baksidan av jobbet.
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 19:06:48 följande:
    Vad tyst här är ikväll! Milo har nästan 40 graders feber nu. Stackars plutten. "Jag har ont armen. Jag har ont benet. Jag har ont magen...!" lille vän, det gör ont att ha feber... Nu tittar han dock på Mamma Mu filmen och skrattar, hur kul det nu kan va när man sett den 100 ggr.. Åhh jag vill oxå ha hit nya katvig! Både det lila randiga och blå/oranga var ju sjukt fint!
    Åh stackare! Ge honom en krya på dig kram. De verkar lika förvånad varje gång när det händer något speciellt i filmen som de sett 100 ggr. Gullepluttar!
    Pluttan & Plutten
  • Mamma Kråkan

Heeej!! Händer det något kul här? LILJAN är det en liten pedro där inne?? blev så nyfiken är bilderna i BT{#lang_emotions_wink}

Nu bloggar jag här igen :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15