• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-14 19:36:16 följande:
    Heeej!! Händer det något kul här? LILJAN är det en liten pedro där inne?? blev så nyfiken är bilderna i BT
    Jaaa det är en PEDROOOO!! Såå kul!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-14 19:36:16 följande:
    Heeej!! Händer det något kul här? LILJAN är det en liten pedro där inne?? blev så nyfiken är bilderna i BT
    CamillaJ skrev 2009-10-14 18:54:29 följande:
    Oj smög in och kikade, som jag gör varje kväll men skriver inte så mycket!!! Skulle vilja shoppa men ha lovat att jag inte ska göra det nu på ett tag då jag shoppat föööör mycket till bebis ... bebis som jag inte vet vad det blir hehe :) så för att göra allt enklare så lägger jag ner det liiiite. Liljan & loppan- Grattis .. till lillebror .. hur fick du reda på det tog ni ett extra ul? Mysigt och grattis igen.   Ängeln- Herre jisses ha läst ifatt allt nu, åh gud vad spännande :) lycka lycka till !! Hoppas allt går bra :) Är ju avvis .. vill också ha bebis nu. Men det är lääääänge kvar.. *suck* Nu ska vi åka & hämta pizza till fotbollen
    japp det är en Pedro Har börjat sjunka in nu...var i chocktillstånd igår..fråga bara Everlonn hur jag skakade
    Cammila - vi gjorde 3D-ultraljud i malmö
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 19:42:13 följande:
    Jaaa det är en PEDROOOO!! Såå kul!
    {#lang_emotions_laughing}
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 19:43:00 följande:
    japp det är en Pedro Har börjat sjunka in nu...var i chocktillstånd igår..fråga bara Everlonn hur jag skakade Cammila - vi gjorde 3D-ultraljud i malmö*hih
    *hihi* det kan jag tänka mig. Men visst är det roligt att det är en liten kille {#lang_emotions_laughing} Och GRATTIS {#lang_emotions_heart}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • saturnina

Jag undrar hur det går för ängeln...

Har precis kontrollerat vad hantverkarna gjort på nedervåningen och det killar i magen, för vad som innan varit lekastenar i ett par år börjar nu "likna nåt". 2 extra sovrum, hemmabio och ett stort eget kontor till mig själv och alla prylar är kanske verklighet om ett par månader. Helt underbart!!!! Nu kan jag börja leta tapeter. Dock har starsen fått tummen ner till barnrummen...

• Buttelina

LILJAN 130 babyplagg OCH UNGEN ÄR INTE ENS FÖDD du är galen kvinna!!!!

Det fanns ju en hel del som är unisex bland det du tyckte var sådär... vita småfolk suiten med kossor, småfolk vovvebodyn, ejsikkelej regnbågen mfl. dock tycker jag ju inte aquaflower är så unisex {#lang_emotions_dreamer}

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Duntoffla

God kväll!

Ser att det händer massa grejer här *spännande*

Liljan
    - grattis till killen i magen! Tycker att en del av "tjejkläderna" passar till en kille. Särskilt lila!

• mortillsju

LILJAN....

här kommer min åsikt. Gör dig av med tjejplaggen. För när lillebror är född kommer du främst välja det pojkiga så blir det flickiga liggande. Bättre att omsätta

Jag sparar ofta storebror Ms kläder till S. Tror du det används? Pyttigt lite och bara om det krisar och det lär det inte göra i er lillebrors garderob. Den ungen kommer icke att lida nöd. Sanna mina ord

• mortillsju

Hej i Tråden!!

Idag hade jag tänkt att lurvshoppa. Tror ni jag hann? Nädå. Men i morgon så!!!

• CamillaJ

Fiiiiina kläder Liljan ;)
    Fasen hade jag vetat hade jag köpt en hel del av dej ja om det nu hade varit en tjej vilket jag inte tror men man vet ju aldrig så ;)

• solouniko

Liljan du är tokig Men mycket tycker jag du kan behålla, särskilt mycket småfolkiar!

mortillsju skrev 2009-10-14 20:28:54 följande:
    Hej i Tråden!!Idag hade jag tänkt att lurvshoppa. Tror ni jag hann? Nädå. Men i morgon så!!!
    Vad ska du shoppa för lurvar?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15