Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-11-11 22:19:40 följande:
    men va då köper man en nalle och sen köper man massa kläder och skoj eller
    Jäpp.
    Buttelina skrev 2009-11-11 22:16:53 följande:
    åh men det låter ju bra jag köpte en massa tillbehör idag. var erbjudande! det skulle kostat 860kr men jag betalade 240kr åh toppen då får hon en sån hmm ska jag bara ge henne ett nalleskal i julklapp hmm
    >Wow vilket klipp!!

Är så sur att dom la ner butiken i Sthlm, finns ju bara i Malmö.....
    JAg säger ju det att man ska bo närmre salgen....
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-11 22:22:26 följande:
    Nice, Usch vad jobbigt att han jobbar så. Samma sak här 12-14 h 25 dagar/månad...Nej vi har inte gjort det o har varit väääldigt tveksam till att ta den, men får nog rätta mig i ledet då Miriam ju inte får ta o vi måste skydda henne. Inte tveksam för min del, jag skiter i det, men Isak.. Men man får väll lita på dem som vet. Det som oroat mig mest dock är att bara 56% av vårdpersonalen & lläkarna har tagit den.. Varför det??!
    Ja, här jobbar han vanliga 8-timmars dagar sen 3-4 kvällar/veckan typ 20.00-01.00.
    Ok, att det är himla nice pengar, men man ska ju hinna ses och göra ngt kul också
    Jag kände att för mig och barnen som ligger i riskzon så är det farligare at få influensan än vaccinet, så valet var inte så svårt.
    LÄser inte för mycket statistik och skrämsel propagande i tidningen, då törs man ju ingenting
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-11 22:26:08 följande:
    Ohhh me löööve Mlamö o mellandagsrea.. ajajaj vad dyrt hahahaMen du! Varför var det erbjudande? De skall väll inte läga ner :-O Jaa tok strlmare! Flytta (skall jag säga.. )

Då får det bli Halmstad där huvudkontoret till makens jobb ligger.
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-11 22:29:36 följande:
    jaa verkligen!! kom ner till malmö vettja näääädå de ska inte lägga ner utan det var utgående modeller. men det kvittar ju för allt är nytt för mig detta setet måste jag nog köpa imorgon såå sött jushop.buildabear.se/templates/product.asp?Prod...
    Hmmm, undrar om maken går med på det.{#lang_emotions_innocent}
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-11 22:33:02 följande:
    kom igeeeen nu
    Vi tittade ju lite på hus i somras när vi var i trakterna på semester.
    Men vi vill inte vara långt i från både hans familj och min.
    Mina föräldrar är en stor del av vårat liv, och det är för mycket värt för att flytta.
    MEn skoj att vara nära salg och Europa.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:39:37 följande:
    om jag bara ville skulle jag kunna dölja magen hur lätt som helst o ingen skulle kunna se att jag var gravid...har ju liksom inte större midjemått än innan...det är mina vanliga byxor på bilden! Sjukt att man fortfarande kan ha dom i v.29....så var det ju absolut inte när jag väntade Maia. Men antar att han säkert mår fint, livmodern ligger väldigt bakåtlutad o växer uppåt o inåt, det är ju därför jag fått lunginflammation förmodligen...kan ju inte fylla lungorna riktigt, de får ju verkligen inte plats!
    Sluta visa såna där mysiga magbilder, hela maskineriet får ju sammandragningar med bebis sug!!
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-11 22:43:13 följande:
    nä familjen är myyycket viktigare än salger mm guud vad jobbigt men han mår garanterat finfint jag hade framåtlutad livmoder så min mage såg ut som en fet ballong
    Ja, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan mina päron
    Imorse ringde pappa som har sin firma typ 6-7 med bil från oss och frågade om han skulle köra barnen till dagis då det var minusgrader ute, så jag skulle slippa dra ut Mini. Ööööh, vi har 2 minuters gångväg till dagis{#lang_emotions_heart}
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-11 22:43:57 följande:
    Haha...sugen på en till?
    {#lang_emotions_innocent} Hur kan du tro det?

Inget från Bubblis?
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:44:27 följande:
    Förlåt
    Bara du klämmer ut en sötis så är du förlåten!!
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 22:45:46 följande:
    Jag börjar också bli sugen men har flera år på mig men ändå dottern börjar bli så självständig och svårt att mysa med henne
    Skulle gärna ha en till, men maken totalvägrar.
  • ChokladMoshin
    Morty skrev 2009-11-11 22:50:25 följande:
    Bubblis har kikat in här innan i kväll såg jag.
    Ok, hoppas hon mår bättre!
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-11 22:53:02 följande:
    Jo, jag fick ett sms förut. Hon skrev att hon ev måste till ett annat sjukhus en vecka. Tydligen har det med balansen att göra. Hon har en dator nu och skrev att hon ev skulle skriva i tråden ikväll om hon orkade. Antar att hon är helt slut av alla undersökningar och sånt.
    Men gumman då!!
    Hoppas verkligen hon blir bra snart!
    Bara sjukhus i sig gör en ju trött.
    Morty skrev 2009-11-11 22:53:25 följande:
    Ja, hon hade väl lite svårt med balansen tror jag det stod. Men hon hade gjort stora framsteg. Uschamej att få en stroke! Stackars Bubblan.
    JA, tänker på familjen också. Uscha, livet är allt bra bräckligt ibland!
    isako skrev 2009-11-11 22:53:30 följande:
    Ohhh nu får ni sluta prata bäbisar!! Vill ju ha 100000 till!! Kan kläcka fram dom o ta hand om dom första 1 1/2 året sedan skeppa vidare :-d
    Ok, tar du första tiden så skicka hit dom sen
    Fast jag vill ju kläcka fram jag också......hmmmm svårt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15