Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

så söt max i bt

• Tasha78
    Kristyr skrev 2009-11-18 12:02:36 följande:
    usch vad hemskt.. en kompis fick barn förra veckan.. hennes man har 2 barn som de har varannan vecka tror jag. sista dagen de var där fick ena barnet hosta, feber, ont i kroppen, huvudvärk, kräkning.... dagen efter får nästa barn.. (hoppas att det åkt hem till sin mamma) mannen har fått ont i halsen...... Bebisen är med förtidigt född och väger inte ens 3kg, den har ev gulsot. Men de får inte åka till BB och sola för de har svinis hemma. Usch vad jag mådde dåligt när jag läste. Jag är ju så rädd att min son ska få som är ett år, men tänk en för tidigt född bebis under 3kg.
    men kan dom inte få låna hem en lampa
  • Tasha78
    Tejja skrev 2009-11-18 15:57:22 följande:
    vaaaaaaaaa fick du rätt på dte nu då
  • Tasha78
    Tjollabolla skrev 2009-11-18 17:53:28 följande:
    Japp här oxå ljusen framplockade och maten strax färdig, hoppas vi hinner innan strömmen försvinner, den har blinkat till säkert 4 ggr nu. Hoppas strömmen vill stanna hos mig, det är ju GREYS ikväll!
    samma här men hos oss går den nog snart
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-11-18 20:15:16 följande:
    Hihihiihihihi roligt!! Det var en björn, ett lejon och en gris som stog och snacka... Björnen sa: Om jag morrar så springer alla... Lejonet sa: Om jag ryter så springer ochså alla... Grisen sa: De va väll inget! Om jag nyser så springer hela världen och vaccinerar sig!!! Jag är säkert sen, men roligt var det allt.
    hahahaha den var skoj
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-18 20:31:44 följande:
    lr kom det rätt länk från början... hmm jaja annars så råkade det bli en dublett .. tasha: hahaha visst var det komiskt....
    ja gulligt
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-18 20:33:57 följande:
    va lagom komiskt....fick de av en komips med en redigt flummig bild på henne med hahaha så det fick en att börja asgarva=P
    här har du mer www.photofunia.com/
  • Tasha78

oj vilken storm, bara inga träd faller över huset

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15