Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-19 16:41:10 följande:
    *WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    IIIIIIIIIIIIIIIII* Utbrister ett OT-glädjetjut idag med
    idag igen va skoj hoppas det fortsätter
  • Tasha78
    Flock skrev 2009-11-19 20:59:25 följande:
    God kväll i tråden! Det har varit så mycket hela veckan så jag har knappt inte hunnit titta till er.. Tar lite tid för mig att komma tillbaka efter en smärtperiod men nu är jag nog på benen igen Liljan: Vad roligt för Maia!!! Duktiga tjejen!! Vilken fin dinopyjamas.. Var har du köpt den och vilket märke är det???
    Håller med jätte fina dinosar
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 21:10:21 följande:
    den är SÅ Me&I när de har både rättvända och upponervända dinosar på den...det var ju Me&I som började med allovertryck på det viset för att barnen ska se djuren när de tittar ner på kläderna...o som alltid härmas lindex, vilket ju är ganska bra för plånboken
    smart det viste jag inte och hon ser verkligen glad ut för sina dinosar
  • Tasha78

THEA och Grodan skrev 2009-11-19 22:53:47 följande:

OT men vi var på utredning i Måndags och (tyvär vill jag nästan säga) är det inget "fel" med någon av oss. Hade det varit något man kunde fixa så hade man kunnat få hjälp kanske. Men nu är det bara att hoppas på att det tar sig Annars är det bara provrör som kan funka men det får vi bekosta själva då eftersom vi redan har ett barn ihop...känns inte aktuellt än i alla fall, kanske tänker annorlunda om några år om vi inte lyckats
    ni kanske blir mindre stressade nu när ni vet att allt e ok
  • Tasha78
    SmillaMilla skrev 2009-11-20 21:31:07 följande:
    God kväll! Är lite småsur i dag Inser att Sveas fiiiiiina kanin hängslebyxor måste ut på tradera Vill inte....Vill inte.....Vill inte...
    åååååååååååååååååååååååååååååå beklagar men tänk på att ett annat sött barn kan använda dom
  • Tasha78
    SmillaMilla skrev 2009-11-20 21:39:32 följande:
    ha ha ja jag skall tänka på det
    vilken storlek var det så jag vet vad jag ska kolla efter
  • Tasha78

Ullis 10 skrev 2009-11-20 22:38:27 följande:

har hört 1:e dec, har tjuvkikat på vårens plagg (urläckert till pojk kan jag säga - kollade ej tjej), men vet inte vad som kommer i detta släppet alls...
    det är ju snart
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-11-20 23:18:43 följande:
    Inboxade länken
    mig me
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15