Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-10-22 09:45:27 följande:
    jo men sen är det väl så också att man ska dra av de utgifter man haft!?!? vi har ju en massa utgifter
    Jojo- det ska väl vara vinst{#lang_emotions_dreamer}
    Vi går ju sällan stellan med vinst-även om det är vad jag alltid säger till gubben
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-22 10:19:11 följande:
    Hej i tråden! Här verkar det lugnt. Ingen här?
    God morgon!

Jag är här-håller på och grejar med min nästa prolister,jag är inne i ett flow som jag försöker förvalta väl
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-22 10:33:25 följande:
    Börjar bli en stor tjej.
    Ja här är det ju inte mycket action så egentligen kan du ju lika gärna prolista
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 10:40:33 följande:
    Jo, jag vill åxå att Bubblis ska få dem sen.. Lillebroren får ju tex inte pingvinerna med rååååsa kant   Jag har så svårt att göra mig av med dem då dom liksom är vackra som tavlor... Dinosuiten är verkligen bildskön!! Som en saga när man tittar på den... *älskar dom allihop*  Hawaii är åxå en sån dära vacker en.. Man vill bara hänga upp den och ha den som prydnad  
    Du ska nog inte sälja ännu..Du är inte redo att släppa taget Kunde lika gärna prata relationer
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-22 12:04:07 följande:
    Nån här? Vad kan man ta i köp nu för en lammtröja med knapp i fint skick?
    149-159:- kanske{#lang_emotions_dreamer} Med utrop 1 kr kommer man med en bra bild nog över det
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-22 12:17:06 följande:
    Bara så lite?? Då sparar jag den hellre.... Knapptröjorna brukar väl vara dyra?
    Hoppsan! Missade visst den där knappen
    Då hade jag lagt på en hundring dvs 249-269 kanske..
    Ska du sätta 1kr utrop?
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-10-22 12:31:22 följande:
    nemas problemas.... klickade precis hem lite lego, barbie häst & föl & barbie med hundar & ett tåg till viggo 2100 kr  **** vad leksaker är dyrt
    Vart klickar du någonstans?
    lillronya skrev 2009-10-22 12:28:58 följande:
    Tack för råd. Jag har satt 299 nu, så det känns ju bra att du säger det också.
    Tror det blir jättebra med 299:- och om du är rädd för 1 kr så sätt 179:- i utrop. Jag har börjat sätta 1kr i allt större utsträckning eftersom det verkligen tar fart då men jag har märkt att det funkar allra bäst nu när jag har börjat lägga extra energi på mina bilder
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-10-22 12:35:47 följande:
    lekmer....hittade ingen annan webbis med samma utbud men jisses vad dyrt. Orkar inte planera in en dag & åka utan nelly till stan och handla paketer
    Tipsar om denna sidan-bra priser och service
    www.hikmet.se/Default.aspx
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-10-22 12:50:46 följande:
    du, inte skulle man kunna få lite gekås hjälp till salgen sen? (om jag inte lyckas få kompisen att handla)   tror inte jag lyckas med min övertalning innan jul...........
    Ja det kan nog kunna ordnas Och min snurriga hjärna ska läsa ditt inbox när jag är vaken*fattade ingenting nu*
    stökmamma skrev 2009-10-22 12:54:05 följande:
    har du inte sett reklam för nya såpan? Malmö bona som åker och handlar för ett HELT år på en gång?? men åker hem  flera gånger och lämnar grejer??
    Haha- hon är ju gaaalen
    kanal5.se/web/guest/ullared&p_p_id=K5AV_INSTANCE_5SIr&_K5AV_INSTANCE_5SIr_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_5SIr_articleId=2263883&_K5AV_INSTANCE_5SIr_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_5SIr_version=1.0
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15