Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

go eftermiddag=)

legat å vilat med maxen, haft magont i em =S.....

nu i kväll så är vi bjudna på middag samt titta på charlotte pirelli =) våran bilfirma som bjuder där vi köpte vår bil=).. toppen=)

såg med att från och med tors så har vår klädesbutik här hemma ta 3 katvig leggings betala för 2, 50% på all gammal katvig och 25% på valfri vara... å det är ovanligt för att vara dem å komma med erbjudande =P... blir nog till att titta in där.. lite kavig mjukisbyxor behövs ju alltid=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Ullis 10 skrev 2009-11-17 16:07:44 följande:
    Hepp, du bor väl i V-ö? De har aldrig erbjudanden, så jag kanske tar fel.. Undras om de fått hem nya småfolk...
    jopp en stycket v-ö bor här =D... nä blev paff att jag fick mail om detta=)... så det e dax å fynda lite.... hmm vet inte om de fått in nya småfolk.. har inte varit där på ett tag står dock i mailet så här att affären är fylld med höst å vinter nytt=).. å det är även 50% på alla jeans inkl molojeans... wee kanske hittar ett par fina hängseljeans=)
  • Greksmurfen

hmm snart e det dax att ta å göra sig ordning å maxen ska få på sig sin ralph lauren skorta med kritstrecksrandiga byxor, svart fluga å molo svarta sjärnhängslen till=).. han e såå söt=)-

• Greksmurfen

fantastiska skatt: japp det ska ja göra=)... hmm på tal om det borde nog ladda kameran... maxen ska ju få charma in sig hos pirelli med =P å då måste vi ha kort på det =)

• Greksmurfen
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_sunny}HAHA
    Tejja skrev 2009-11-17 16:19:25 följande:
    Ja, HERREGUD!! Shock and horror!!!!  Kan hon få men för livet? Vad kommer de andra föräldrarna säga? Visst måste jag kunna åberopa reklamationsrätt här va? Det stod inget om att det var en killoverall! 
  • Greksmurfen

tjejer fick en rätt så knasig ide nu men hade det inte vatt skoj å haft en danskträff genom att åka iväg allisammans=)... menar ryanair säljer ju biljett till ex vis london sm du kan hitta för 150-300kr/person.. å ja vet ett toppen hostel i london inkl frukost.. där skrevs charles dickens i det huset=) så det har gamla fängeslehålor med som de gjort om=)...
    tycker det hade vatt super duper kul under ett par dagar å kolla in ex vis london ..en sån trevlig stad=)

• Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 16:27:11 följande:
    *puh* Plockat hemma, promenerat fram o tbax till bankomaten, skällt på storasyster som ätit upp lillasysters kladdkaka, skällt på lillasyster som stökat ner hela köket efter baket å jag e helt sluuuuuuuuut  Va nog inte så alert som jag trodde ändå..
    usch ta det lugt.....räkna till 10 ....å så sätter du dej här vid forumet å tjöööötar med oss pölsetanter=P
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 16:32:29 följande:
    Blir lite sur på tjejerna faktiskt, dom borde klara lite mer nu när jag är sjuk tycker man, men dom rör till värre än vanligt främst Bella Ska hänga här en stund innan det är dags för middags lagning, eller så kanske jag ska överlåta det åt mannen idag..
    tycker du ska  överlåta det till herren i huset idag... du behöver ta det lugnt .. å det förstår han.. kram på dej{#lang_emotions_flower}
  • Greksmurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-11-17 23:09:04 följande:
    Skulle köpt de velourerna till fisen passar ju till allt Nä nu ska jag sova faktiskt sov gott imorgon blir det läkaren så håll tummarna! Ingen hört från Greksmurf, lite orolig över hennes son hoppas han bättrat sig!
    hejhej.. jo det är mycket bättre med maxen nu  lite host apå nättern kvar nu bara=) tack som frågar.. vi fick ju annan hostmedicin utskriven, sen har han fulldos mollipect på dagarna för att minska så inte alt slem släpper till natten.....

Nu hr vi istället problemet att han totalvägrar sova i sin säng, han skriker tills vi tar han i vår, testade å ha en reesesäng i vårt rum å låta han sova där men icke..... tipspå hur man kan få han å sova i sin igen???... har e ju en virvelvind om natten =P{#lang_emotions_kiss}

för övrigt så är maxen numera en #kändis# har bild med han å charlotte pirelli {#lang_emotions_sunny} kommeri bildtråden sen =)
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-18 08:56:57 följande:
    Va irriterande att bara få ett plus utan text på t speciellt när man har varit snäll mot köparen
    har med fått sådana omdömme..lite rtåkigt när man inte ens får ngt omdömme=S...

judt ja koden funkade=) men med ny email adress=)..tack så mkt=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15