Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-11-18 09:09:23 följande:
    va bra då ska jag göra en till innan månaden är slut, hoppas det kommer nya snart
    =) gör så=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-18 09:15:58 följande:
    så söt max i bt
    =) tack så mkt=)
  • Greksmurfen

pepper: taack för hjälpen i bt =)..

lillronya: usch.. syackrn.. ja man blir ju s nervös när de inte är sig själv å med så hög feber med......hoppas hon piggnar på sig nu å att febern släpper helt kram påer ....

morty: ja va kan var mer bekvämt än gympadojjor=).. lr ja sådan där djurmjukistofflor å ha inne kanske{#lang_emotions_dreamer}.... du få be maken om en stycket fotmassage {#lang_emotions_sunny}

• Greksmurfen

lr kom det rätt länk från början... hmm jaja annars så råkade det bli en dublett ..
    tasha: hahaha visst var det komiskt....

• Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-18 20:32:45 följande:
    ja gulligt
    va lagom komiskt....fick de av en komips med en redigt flummig bild på henne med hahaha så det fick en att börja asgarva=P
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-18 20:35:36 följande:
    jag gjorde en med isidora
    =D ....
  • Greksmurfen

gomorn=)

bubblis: va kul å få snooza bubbeldotter=){#lang_emotions_sunny}

tejja... det kan vi kalla tidit å få julklappmhahaha....

vår natt har varit sådär..trodde att maxens hosta började lägga sig så gav han bara mollipect till natten....det fick man ju ångra bistert.. han hostade å hostade å hostade så han höll på å kräkas=(......så han fick den lepheton-desentohlen med senare å då la sig hostan efter ett tag...

MEN hur länge kan hostan hålla i sig?? ngn som vet? så här länge hr han aldrig haft hostan...

• Greksmurfen
    Tejja skrev 2009-11-19 08:52:18 följande:
    Hosta kan tyvärr hålla i sig mååånga veckor. Men enligt sjukvårdsupplysningen ska man inte gå med hosta mer än 2-3 veckor utan att bli läkarundersökt..
    Hur länge har han hostat nu?
    Här har vi inte heller haft en jättetrevlig natt, Neah kräktes...{#lang_emotions_throwup}
    Angående bilbanan, så tänkte de som gav den att det var bäst att ge den till Johan medan vi ännu inte visste om det var en tjej eller kille vi skulle få. (Ja, lite könsfixerade var de väl då i sina val av leksaker...)

mm har ju hållt i sig  i 2 v nu ungefär....men han har varit på barnakuten senast i sön så de har lyssnat på han då fick han ju inhalera med. men vi får vella se vart de bär hän....försvinner vella tillslut...

Stackarn.. e det magsjuka eller feber?  komiska de va... ja menar en tjej ka tycka det e exakt lika skoj med bilbana.. det vet jag att jag tyckte när lillebror fick det =P... vi brukade tävla på den där bilbanan=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15