Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Quiet thoughts skrev 2009-10-22 21:38:59 följande:
    märks verkligen att jag varit borta för länge härifrån, har noll koll på vad som händer med er numera.men så är det väl när man får leva med sjukhuset i första hand, o det mesta kretsar kring Lova o hennes sjukdom... så blir jag borta o poppar in mitt i allt o hänger inte alls med er mer... o vad som händer er förutom ert klädprat då.
    Jo, men det är väl klart....! Ni har väl nog att tänka på
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    svischan skrev 2009-10-22 21:44:32 följande:
    Jag är jätteglad att meddela att vi påbörjat utredning för sekundär barnlöshet! Din mössa och några småttisar från smultronhjärtat ska läggas i en låda, men de SKA användas, helst snart=)
    Hoppas knatten skyndar på och vill komma snart! {#lang_emotions_flower}
  • Tjollabolla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-23 08:56:03 följande:
    hehe helt OT men vi köpte mamma mu & kråkan filmen igår & så lustig den är gubben som gör kråkan har ju så rolig röst *fnissar*
    Det är ju han i segemyr... Hmm vad heter han nu! Visst är den filmen rolig, men jag är sååå trött på den, Milo vill titta kråkan HEELA tiden...

Godmorgon!
  • Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2009-10-23 09:02:54 följande:
    Det är ju han i segemyr... Hmm vad heter han nu! Visst är den filmen rolig, men jag är sååå trött på den, Milo vill titta kråkan HEELA tiden...Godmorgon!
    Johan Ulvesson
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-23 09:17:51 följande:
    vaknade idag av att telefonen ringde, det var min sambo som ringde från jobb... han ville bara berätta att nån slagit sönder vår bil IGEN . vi har stått i kö till garage här i tre år och inget händer
    Näää vad tråkigt!!!!!!!!! {#lang_emotions_yell}
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-23 13:22:33 följande:
    åhh lillebror är bara för söt hur dålig dag man än har så piggar barnen alltid upp en jag tog på han en lila småfolktröja med gäss på och så skulle jag ta på honom ett par orange velourbyxor till men då utbrast han "NÄÄÄÄÄÄ jag vill inte ha dom byxorna, jag vill ha fina byxor" jag: "jaha, men är inte dessa fina?, vilka är fina då"?då sprang han in i gaderoben och pekade på isabels molo leggings "DOM är fiiiiina" sa han då så det blev en lila/orange gåströja från småfolk tillsammans med molos lamm leggings idag snyggt va
    HAHA SÖTNOS!! Det vill vi se bild på!
  • Tjollabolla

Jag sitter här och är såå förbannad på gubben! Det ser ut som fan här hemma. Varje kväll när han kommer hem från jobbet, efter att vi ätit, sätter han sig i soffan eller leker med Milo. Jag har så j*vla ont i fogarna och KAN inte städa som jag brukar. Det går bara inte! Han hjälper till, en gång i veckan. Då tycker han att han är skitduktig och sen tror han att det räcker till nästa vecka. Här är sååå skitigt! Nu har jag städat köket, badrummen och försökt plocka undan men nu går det bara inte mer! Jag är sååå trött på detta. Redan!

Sorry, bara gnäll... Men ibland måste man!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15