Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 11:22:54 följande:
    BLÄsitter ju bara o gråter. VARFÖR?vill ju inte ens ha fler barn. Någon som kan förklara detta?
    Åh men det är ju inte så konstigt vännen! Allt gick ju så fort och du har ju inte hunnit smälta det än. Gråt på du bara...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    TACK juliaochNelly för UNDERBARA lurven! Sååå jäääädrans fin!!! När är det ifrån egentligen? Den ser ganska lagom ut, även om den är i 104. Visst stor, men inte superstor.  Har ni inte använt den alls? Såg att den där plasten som håller lappen är kvar i nacken .
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 12:44:40 följande:
    Den är troligen från en provkollektion Vi har en likadan i mindre storlek-finaste
    Ja jag har då aldrig sett den förr. Riktigt fin! Milo tittade på den och sa "Ja! fin den e Milos!"
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 19:47:59 följande:
    Nikki--- Huj va fiiiiiiiiiiin hopping Tjolla--- Gud vilken härlig bild på Milo och vovven som får macka med gaffel   Lillronya--- Å va söt hon blev i nya frisyren
    Visst är den?! Den där hunden är totalt knäpp
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 19:59:30 följande:
    Jag har fått dille på rött här   Å nu bara måste jag ha en sån tröja och röda Lindex velour, men dom röda velourisarna e verkligen tvärslut hos oss å jag letar som en galning!!! Sett några?
    Be mysungar sy!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-20 19:57:00 följande:
    så himla söt liten milo så gullig i sina mjukistofflor jaa men så klart hoppas att du hittar en!! det var en underskattad tröja! många som tyckte/tycker den är blek men den är sååå fin när den kommer på *underbar*
    Ja dom jäkla tofflorna...! Han har dom på sig ALLTID. Vi får ta av dom när han somnat och när han vaknar på natten skriker han efter sina "Hajon" (Lejon). Dessutom är dom på gränsen till för små vi MÅSTE hitta nya
    Just nu vrålar den lilla "gulliga" från badrummet att han minsann ska titta på Mamma MU. As if, det är snart desperate
  • Tjollabolla

Alltså Milo har ju halsfluss, men hela hans tandkött är supersvullet. Så fort vi ska borsta så gör det SKITONT på honom, han skriker allt han kan och det blöder som fasen ur munnen. Ska det vara så? Tar penicillinet det med? Eller jag kanske ska ringa tandläkaren imorgon?

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-20 20:13:46 följande:
    jättefina!! dom turkosa skulle jag köpa till lillebror förra veckan men så såg jag är där var rynk på fickorna  såå synd
    Det struntade jag i, jag köpte dom ändå Tyckte knappt det syntes. Men visst, så jääkla onödigt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15