Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-27 13:33:00 följande:
    Jaaa-jag är värsta hackern vad det gäller datorer....... NOT!
    Kom ut ur garderoben nu.

Såg du att det var min äppletröja du hackade på. :D
  • saturnina
    Lilla Ego 07 skrev 2009-10-27 14:51:12 följande:
    Hejsan. Finns det någon vänlig själ här inne som har koll på om Molo badges finns någonstans i klänning och body? även bodysuit är intressant. Vore ju toppen om det fanns något erbjudande men är inte helt nödvändigt.
    www.pilutta.se har
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 14:57:07 följande:
    Han ser för rolig ut i den... men i år ska kalendrarna till mormor/farmor ha lite tanke bakom,så Max får pryda nästa års halloweenmånad.. Lova får väl vara en kanin till påskmånaden i denna www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=679...
    Ser att jag måste åka till både Lindex & Kappahl i dagarna...
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 15:13:22 följande:
    Jag hade åkt idag eller imorgon till Lindex och tagit med 25% på ett köp kupongen om jag var du
    Bra idé. Hittar jag den på nätet?
  • saturnina
    Incommunicado skrev 2009-10-27 21:10:48 följande:
    Hej tjejer, allt väl i tråden? Jag fick svar idag från redbarnet att Molo inte kan skickas till Sverige. Desperat som ett molofreak är så kontaktade jag en säljare på TS som jag köpt mkt av - och hon sa ja till att köpa för mig (jag erbjöd pengar), vi har lagt upp det som en TS-deal. Hoppas det nu löser sig, det är mkt pengar - 2 plagg och TSavgifter, pengar till henne och 2 frakter...  Men jag står inte ut med tanken på ett så fint Moloplagg jag inte kan äga.  Summaan blir nog ca 1000 sek för en tröja och en body... Vad har hänt här annars? molosalg såg jag något om - kul! Nästa år SKA jag med!!!!!!
    jååår krejsi
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-27 22:03:25 följande:
    VAd duktig du är! Jag jobbar, jag Hoppas vi får veta vilken dag salgen är i tid så ni hinner fram
    Åh, jag vill oxå. Så mycket jag skulle köpa, vårkollektionen var så fiiin.
  • saturnina
    Preggi skrev 2009-10-27 22:33:45 följande:
    Är denna cool eller gräslig? Jag kan inte riktigt bestämma mig. Hoppas länken funkar.. www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... RååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 22:30:55 följande: Nej, jag hoppas på helgen efter det. Då kan jag åka..
    Vågar inte säga vad jag tycker om den när ronya är här.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-27 22:57:11 följande:
    faaaaaaarliga ronya
    Gulp.

Jag funderar ju lite lätt på om det är så att barnet ska spela handboll med överkroppen och dansa balett med benen... samtidigt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15