Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Vi är vaccinerade hela familjen nu och det känns jätteskönt.
Butte: Fyyyyy farao vad läskigt. Nä, man kan baske mig inte lita på nåt. När jag fick blod efter 2 av förlossningarna kollade jag så det var rätt... för säkerhets skull. När jag var yngre träffade jag en killa vars storasyster dött efter förlossningen för att hon fått fel blodgrupp.
Usch, nu får vi prata om något roligt.
Jag undrade också om det fanns någon julkalendertråd?
En tjej har köpt en ny velour vantsuit av mig (igår) och vill att jag ska skicka den idag eftersom dottern fyller år imorgon. Den gick på över 200 kr plus porto. Inga pengar ännu
Vad gör jag? Litar jag på henne?
Jag har kollat omdömena, men det är svårt för hon verkar inte handla så ofta, inte så många nya omdömen mao.
Godkväll i tråden.
Jag måste bara tipsa om de söta rosa velour-tunikorna på House of Lolas julkalender idag. Jag har en sådan tunika till mig själv och de är helt underbara. Var precis inne och beställde en till storasyster.
Måste bara berätta om svärmor. Hon har köpt en klänning till Lillan i stl 104 (hon har precis kommit in i stl 92 och är en smalis). Det är så jättesnällt av henne, men jag tycker vi kan byta den. Hon tycker vi ska sy in den... jag vill inte säga emot eftersom det är snällt av henne, men då får vi sy in den, sy om den, sy upp den...