• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

söta kråkan skrev 2009-12-15 15:53:32 följande:

haha gör inte det jag har ju babblat på om min galna katt hela dagen
    Känns bra för mig när du babblar om din katt!
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 15:56:26 följande:
    Ja det är ju den externa disken- ligger dina bilder på den?
    Inte en enda bild
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 15:56:26 följande:
    Ja det är ju den externa disken- ligger dina bilder på den?
    Allt ligger på C som vill skriva ut och alla mappar är genomskinliga.
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:00:09 följande:
    C är nog din lokala disk skulle jag tro, den där du har alla program etc
    Jag skrev fel..C är den lokala men allt är kopierat till D som vill skriva ut.
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:08:24 följande:
    Ja hos mig så är D min dvd enhe, har du dvd på din dator?
    Tror det..Så det är därför han vill skriva ut! Men nu har jag börjat kopiera till E och nu förstår jag varför ni pratde om att det tog tid att överföra. NÄr jag kopierade till D gick det på ett kick! NU har det nått sin lösning så vi kan prata M.. en sista lite fråga.. Kan jag radera hela D utan problem??
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-12-15 16:08:44 följande:
    Hmm är jag här får jag höra att jag ska vila ordentligt o gör jag det o alltså inte sitter vid datorn så blir alla oroliga Men jag tycker ni är gulliga Sover mest hela dagarna nu...mitt hb hade idag iaf gått upp till 99 så infusionerna har börjat hjälpa, läkaren tyckte jag hade betydligt mer färg i ansiktet nu bt låg på 138/82 när jag skulle åka hem, så inte så jättebra men inte så högt heller. Så jag är utskriven nu. Och här snöar det så Maia är försvunnen med grannpojken som tog henne i pulken o drog iväg
    Vad skönt att allt ser bättre ut!! Stressa nu inte på utan ta det lugnt *lättare sagt en gjort kanske men försök*
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:19:36 följande:
    Men har du ngn skiva i datorn? För dessa "jagvillskrivautfilermenkaninte" brukar försvinna när man startar om datornOavsett så är det kopior som inte gör ngn nytta så radera dem och kopiera till rätt enhet nu
    Ingen skiva i datorn. Vilken tur att jag förstod att det inte stod rätt till med pilarna. Och stort TACK till dig som hjälp mig bena ut allt detta!!
    Fy, vad man hade gråtit om datorn kraschat och man tar fram den externa hårddisken och ser att det inte finns en enda bild..
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:22:56 följande:
    Oj då...egen vilja tidigt! Jag tror nog att Max verkar följa makens linje..dvs bestäm du så blir det nog bra
    HAha, det där kan verkligen vara på gott och ont. Min stora tjej började välja kläder tidigt och alltid skött det bra.. Men min stora kille har oxå kört Max-grejen (bestäm du) Nu när han är elva år har jag precis lyckats få honom att välja kläder själv varje dag.. Sista killen här är det mycket vilja i och vissa nätter ska han sova i NS skjortan och nu för tillfälligt är det bara muminpyjamas som duger, hela dagarna.. Vet faktiskt inte vilket jag föredrar
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-15 20:56:01 följande:
    Och så var det hummel i kalendern igen. Jag tror jag trillat dit på varje hummel-lucka...
    Var och vad köpte du nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15