• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-15 21:13:56 följande:
    Emilio Måste rensa lite på hans hylla, tror jag. Nu står tryfflen på kylning
    Mums!
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-18 19:32:01 följande:
    Inte en kotte här men jag är som vanligt ot ändå Suuuupergod knäck www2.arla.se/Default____17653.aspx...
    God kväll!!
    Åh, dessa måste jag prova! Stora tjej är lakritsälskare.. Perfekt med ett nytt recept, satt och letade i går. Var det lagom med 10 st i eller du har kanske inte smakat ännu???

Rocky Road är oxå min favvo, har gjort den i några år nu men det är nog bara jag som uppskattar den i min stora släkt. Det brukar sluta med att jag har ätit upp nästa hela själv och den sats är ju inte liten så i år ska jag inte göra den, tänkte jag..
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-19 10:21:57 följande:
    Nästan en hel påse hade jag i och det blev bra- 10 ynka stycken ger ju knappt smak
    God kväll i tråden!

Till och med jag hinner att lösa i fatt nu! Fast lite tråkigt är det när det inte skrivs så mycket!
    Jag tänkte inte göra godis förrän nästa vecka och packa in presenter kan man inte göra när barnen är vakna..julpyntat har jag gjort för flera veckor sedan..Så kontentan är att jag har inget att göra just nu..

Vilken tur jag frågade dej! JAg hade nog tagit 10 st och trott att eftersom de är så starka så skulle de sätta mycket smak. Men då kör vi oxå på nästan hela påsen, gillar mycket smak.
  • Flock

söta kråkan skrev 2009-12-19 10:25:45 följande:

Hej tjejer  här är det tomt ser jag, julstökar alla ? Tittar förbi en snabbis och önskar alla GOD JUL  Här har det julstökats hela veckan och idag är det slutspurten...för imorgon bär det av till sälen och lite vila  
    Åh, vad härligt att komma iväg lite.. Ha en härlig semester och en riktig GOD JUL!!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-19 17:19:48 följande:
    Hej!!! Nu har jag jobbat färdigt mitt dygn och är nu ledig tills den 1/1. Hääärligt!!
    Hej!
    Skönt! Satt och tänkte på dej precis..LOVA att ni är rädda om er i morgon!!! Och ha det jättekul!!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-19 17:22:33 följande:
    Imorgon? Måndag är det gekås om det var det du tänkte på. Imorgon är det sitygross som gäller. Lovar att vara rädda om oss i vilket fall som helst. Du är så söt.
    Ja, just det..Tycker det är söndag idag haha.. Jag o Godis har varit på Väla och det är vi bara på söndagar annars, så det blev söndag idag..Men naturligtvis tänkte jag på resan till Gekås..

Min son hade fått sms igår.. så jag frågade så där lite..Vem är det ifrån?? Ingen, sa han och sprang iväg Undra vem det var ifrån?????
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-19 17:28:41 följande:
    Ja när man blandar krosset med knäcken så blir smaken mild- jag fixar knappt att äta turkisk peppar som godis annars- shots går dock bra
    Turkis-shots är SÅ gott!! Dock väldans många års sedan jag smakade.. Men då kanske jag ska ta hela påsen.. Hur många gram var det i din påse turkisk?? Blir kanske inte så bra om jag köper dubbelt så stor påse som dej och öser ner i knäcken...
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-19 17:42:13 följande:
    Jag köpte en 150g påse och tog nästan hela som sagt.. Å andra sidan så hade jag gott kunnat ösa i hela för nu smakar de nära Käck lakritskola och jag vill ha mer tyyyyyrkisch ju
    Då tar jag hela påsen. Ska bli så kul och höra vad stora dottern tycker som älskar lakrits..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-19 17:42:53 följande:
    Jag är också lite vilsen i dagarna. JA det kan man ju undra. De smsade igår, säger A.
    DEt syntes lång väg att det inte var någon pojke som sms iaf.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15