-
*ASG* den som vi diskuterade häromdagenJuliaochNelly skrev 2009-10-25 20:00:44 följande:Idag beställde jag denna coola till Nelly hoppas nu en 104 räcker fanns inga 110. Men hon har ju 110 i det mesta nu men med växe mån. hur är hummel i stl föresten? www.barnlyan.se/se/art/hummel-rod-tyllklannni... Hej hej föresten allt bra här inne?
Du lär bli ensam om den iaf
-
ja just det, du gillade den ocksålillronya skrev 2009-10-25 20:08:26 följande:No way
ja då är ni iaf två
-
*ASG* låter lite svårt o gå om du o gubben delar på ett par skorsvischan skrev 2009-10-25 20:23:11 följande:Hej=) Nu är vi tillbaka från dagens shopping, det blev 4 par strumpbyxor till M, en sko till mig och en till gubben och lite blandat från Ikea. Lagom söndagsranson Har precis petat ut lite på T, det behövs lite stålar för jag har nallat av salgkontot Vad händer här idag då?
-
www.tradera.com/auction/auction.aspx
inte min auktion men snart min suit
Maias första moloplagg var en body med dessa stjärnor! 
-
Funkar prolistern för er ikväll? Går inte att ladda upp för mig
Är väl för många som laddar upp kanske...
-
på tal om jukläder så gillar jag både riktigt prinsessiga klänningar och det lite mer enkla. T.ex IdaTs stickade röda klänning med flodhäst på med matchande tröja och leggings under är bara SÅ fint till jul
Fast klänningen jag har är nog för liten i jul
Kanske kanske hon kan ha den som tunika...har ju den röda stickade västen också iaf o det är också fint
Tycker stickade västar är så fint. Ska nog införskaffa några till lilla Mateo
Ja han heter så för tillfället
Det har Maia bestämt 
-
ja ganska så. Inte så de är supervarma iaf.ChokladMoshin skrev 2009-10-25 22:46:22 följande:MAteo var gulligt!! Stickat är FINT, men mina varmblodiga ungar fixar inte det, knappt plysch heller. Men IdaT är ganska tunnstickat va?
Finns det förresten något annat märke än IdaT som har stickade västar? Jag skulle vilja ha en råååsa men det är väl bara drömmar det... -
nä absolut inte, men jag hatar när det är figurer o annat skit på...vill ha enkla stilrena västar. Helst en helt enfärgad utan någonting alls på. Har hittat en råsa på H&M men det var ju självklart Hello kitty på denChokladMoshin skrev 2009-10-25 23:06:30 följande:Måste det vara märkes?
-
tackChokladMoshin skrev 2009-10-25 23:18:39 följande:Nice med Kitty på Ska kika om jag hittar nån.
Tänkte kika in på cubus nån dag...har för mig att jag sett något sånt där.
-
Ehh...vad gör man när en köpare vill skicka pengar med POST från Finland???
Hon påstår att bankens kostnad för överföring är 175kr, det stämmer väl ändå inte