Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-25 20:00:44 följande:
    Idag beställde jag denna coola till Nelly hoppas nu en 104 räcker fanns inga 110. Men hon har ju 110 i det mesta nu men med växe mån. hur är hummel i stl föresten? www.barnlyan.se/se/art/hummel-rod-tyllklannni... Hej hej föresten allt bra här inne?
    *ASG* den som vi diskuterade häromdagen Du lär bli ensam om den iaf
  • Zvartaliljan
    svischan skrev 2009-10-25 20:23:11 följande:
    Hej=) Nu är vi tillbaka från dagens shopping, det blev 4 par strumpbyxor till M, en sko till mig och en till gubben och lite blandat från Ikea. Lagom söndagsranson Har precis petat ut lite på T, det behövs lite stålar för jag har nallat av salgkontot Vad händer här idag då?
    *ASG* låter lite svårt o gå om du o gubben delar på ett par skor
  • Zvartaliljan

på tal om jukläder så gillar jag både riktigt prinsessiga klänningar och det lite mer enkla. T.ex IdaTs stickade röda klänning med flodhäst på med matchande tröja och leggings under är bara SÅ fint till jul Fast klänningen jag har är nog för liten i jul Kanske kanske hon kan ha den som tunika...har ju den röda stickade västen också iaf o det är också fint Tycker stickade västar är så fint. Ska nog införskaffa några till lilla Mateo Ja han heter så för tillfället Det har Maia bestämt

• Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 22:46:22 följande:
    MAteo var gulligt!! Stickat är FINT, men mina varmblodiga ungar fixar inte det, knappt plysch heller. Men IdaT är ganska tunnstickat va?
    ja ganska så. Inte så de är supervarma iaf.

Finns det förresten något annat märke än IdaT som har stickade västar? Jag skulle vilja ha en råååsa men det är väl bara drömmar det...
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 23:06:30 följande:
    Måste det vara märkes?
    nä absolut inte, men jag hatar när det är figurer o annat skit på...vill ha enkla stilrena västar. Helst en helt enfärgad utan någonting alls på. Har hittat en råsa på H&M men det var ju självklart Hello kitty på den {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15