Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-13 10:54:20 följande:
    Hmm man såg inte den så bra där. Men den är svart och lammskinn i hela. Sen kan man ta av locket och bara ha underdelen fram på våren...
    Titta bara så fin!!

Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin

Vet inte om ni missade mitt inlägg men ni som frågade om Julia&Nelly så har hon avreggat sig pga lite tråkigheter på Fl & T.

• ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 10:57:21 följande:
    åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å 
    Klart din lilla tjej måste ha en sån, lyssna inte på mannen din!!
  • ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 10:59:18 följande:
    Men åh! Jag vet ju att om jag köper den där underbara fina så kommer jag inte använda den andra... Sambon vägrar ju redan byta liggdel till vagnen, har en ful orange, så därför skulle jag vilja ha den fiiina åkpåsen....
    Så det får bli en kompromiss, vill han ha kvar liggdelen får det bli ny åkpåse!!
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:01:02 följande:
    Men hur förklarar jag detta för sambon då...vi har en P&T mjuklift, en Bee babynest och en sån där kombinerad åkpåse/overall till bebisen...+ elodie och en buppapåse...HUR ska jag förklara för honom att vi BEHÖVER denna åkpåsen också?
    TYcker nog faktiskt att det räcker då
  • ChokladMoshin
    Milliz skrev 2009-11-13 11:01:16 följande:
    Ser att ni diskuterar åkpåsar. Jag fundear på en ny åkpåse till Ella då hon har vuxit ur den hon har. Ni som har buppas åkpåsar hur långa är era barn?
    Mini är 80 cm och hon har växtmån i sin.
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 11:02:45 följande:
    Jag slår in den och lägger den under julgranen. Han lär ju aaaaaldrig fatta att det är jag
    Hihi!!
    Jag köpte min när maken var i Algeriet.
    Så när han kom hem satt den i vagnen redan, han har inte kommenterat den öht, jag tror han tror att jag haft den till de andra med. Så bra koll har han
    Morty skrev 2009-11-13 11:02:52 följande:
    Nämen!!!! Hälsa henne så jätte mycket!!! Saknat henne och undrat vart hon tagit vägen.Ge henne en kram oxå nästa gång du träffar henne.
    Ska jag absolut göra. Hon saknar alla här också.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:05:06 följande:
    vilken rekommenderar du? Långhårig låter ju mysigast Kanske kan köpa två då...en till Maia o en till lillebror?
    Har Maia åkpåse?
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:06:05 följande:
    tycker du det
    Jämför ju med att jag har EN och den köpte jag till mitt 3:e barn
    Men sen är ju behöver ett så onödigt ord.....
  • ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 11:06:08 följande:
    *håller med* Jag vet inte ens vad jag ska med 2 till. Man använder ju bara en, lär ju inte hålla på och byta och ha sig. Funderar på att köpa en fin filt och lägga över åkpåsen i vagnen så det blir lite girly...
    Eller sy ngt fint färgglatt täcke. Det gjorde jag.
    min första vagn var en sån där grå variant från Brio, fanns ju inte färgglada vagnar/åkpåsar då. Så jag sydde mängder med färgglada lapptäcken och la i vagnen!

http://home-and-garden.webshots.com/photo/2873648050053936216PCLeod
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:09:22 följande:
    Ja samma som Mini Låter ju bra, men då är det Braun man ska ha då?
    Ooo, dom är ju sååååå fina!! Får så mycket fina kommentarer och frågor om vart jag köpt den.
    Men när man talar om priset så tycker dom den inte är lika fin längre......snåla !"#!"¤=%#¤%/)&%/=%#"¤)")#¤%#=¤=&%/%{#lang_emotions_demon}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15