Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-07 18:16:03 följande:
    Men kom igen nu, tjejer!Behöver klädhjälp!Vad ska barnen ha på sej på fotona imorgon?Behöver inte matcha varandra för vi ska inte ha syskonbilder.
    jag tycker emilio ska ha den blå tröjan från molo med vita stars och anjelin ska ha sin tröja (klänning?) lila med lila stars från molo
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-08 07:21:20 följande:
    Godmorgon tjejer.... Idag bär det av på weekend. Och träffa min pappa som inte varit hemma i svergie på läääääänge. Blir hans första gång han träffar Viggo. Fick hem min MAT overall igår och den var verkligen i toppen skick bara lite noppig på armmudden.
    fick du inte paketet från mig
    Duntoffla skrev 2009-10-08 08:06:28 följande:
    God morgon!Är hemma med Noel idag då han är lite hängig. Låter fint!  Noel fotades för en månad sen. Vi fick korten i går. Trulig men söt
    ta foto på fotona tack
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 06:48:38 följande:
    God morgon! Den finns säkert i Danmark...Det finns en himlans massa fint där jämt som aldrig kommer hit*muttrar*
    jag såg jacka och byxor i lila på ts i strl 68
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-08 08:14:22 följande:
    Haha... Man ser mest det truliga ansiktet och lite av regnbågströjan som sticker upp.
    ja men det är söta ansiktet ja vill se ju
    Helle skrev 2009-10-08 08:16:24 följande:
    Hoppas han kryar på sig snabbt. Får jag paket idag? Nehepp, dags för påklädning och dagislämning av ett stycke barn
    jepp det borde du få
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-08 08:21:24 följande:
    Tack! Han är bara lite hostig och aningens hängig som han var igår på dagis så en dag hemma gör nog susen. Jag får se om det blir något bra kort av kortet
    bra
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 08:24:40 följande:
    Men scccchhhyyy- jag ska ju vända på det hela...sälja istället för shoppa
    {#lang_emotions_dreamer} kom igen nu
  • Buttelina

söta lilla isabel älskar verkligen sin katvig klänning hon skulle tvunget ha den på dagis idag

bild kommer senare

• Buttelina

på tal om magar

här är jag i 6e månaden med lillebror jag hade en stoooor mage

• Buttelina
    Olivers Mamma skrev 2009-10-08 10:13:53 följande:
    Åh jag är heeeelt i extas, har hittat en affär som ska stänga (den ligger typ 8 mil härifrån men åtta mil va e d när man ska fynda )å de har katvig rainsuit snorbilligt, dock inte mycket kvar, är det ngn som är sugen på en turkos 92:a eller eller rosa 80:a så inboxa mig så kan jag köpa om de finns kvar imorgon.hon hade dessutom esl, lite katvig velour o leggings, mala o liiiite ns kvar
    vad kul med fynd hur pass billigt är det??
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:16:17 följande:
    Japp- jag ammar fullt.Ska dock lägga till ersättning på kvällen i hopp om att få ett längre sovpass där Ojdå Sist gick jag upp 31kg- från 55-86Denna gången hamnade jag väl på 20kg plus så det blir till att köpa nya träningsskor eftersom amningen hjälper inte till heller..Mina gamla skor har jag bara vallat på salg senaste året
    jag tycker du är jättefin gumman ha inte för bråttom!!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 10:18:19 följande:
    GUD vilken härlig stor mage! *vill ha*Vilken v. är du i där? Jag räknas väl som typ i 6e månaden nu eller nåt Håller inte reda på det där...vilken månad är man i när man är i v.24?
    din mage kommer!! hmm jag var i vecka 26-27 på bilden skulle jag tro
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:20:35 följande:
    Åhh vad fin kula Här är min mage 4 timmar innan Lova kom
    tack åhh din mage är med fiin en typisk flickmage

min mage med lillebror stog rakt ut som en basket boll

002.jpg

vecka 35ca
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15