Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-08 10:19:54 följande:
    Fiiin mage! MIn är ju randig som en tiger
    tack din mage var ju med fin!! haha men det göör inget ju jag lyckades samla på mig ett par ränder den sista veckan men annars inget {#lang_emotions_surprised}. jag blev såå förvånad eftersom jag är överviktig från början och sen skulle huden tänjas ytteligare..
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-08 10:23:11 följande:
    fin mage din med! Jga tycker stora magar är fint, men inte min jättemage, den är sååå tung, knäna och fötterna börjar ge sig ordentligt, går i fula foppatofflor (hatar såna)  - det är det enda jag kan få på mig typ. Hela magen är randig hela vägen up - den fixade inte ballongefekten så det är ju urtjusigt. Jag gick första gångne upp 17 kg med Damien, jag  gick sen inte ner mkt alls efter det så jag ligger verkligen illa till efter det här - måste träna hårt för att gå ner (jag ska dock lyda mitt eget råd om att ta det lugnt ibörjan). Jag var vältränad träningsnarkoman när jag mötte maken, nu är jag en fet soffpotatis, inte alls min stil! Maken är ju super o bryr sig inte, han tycker at jag är vacker oavsett, men önskade att jag ville hänga med ut o gå iaf, nu orkar jag inte det - inte förrän bebben är född. *klaga*
    ja lillebror var TUNG att bära på slutet och ändå gick jag bara upp ca 11kg.

åh vilken härlig gubbe du verkar ha
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:23:50 följande:
    Nej jag har inte bråttom men efter att ha jobbat som träningsinstruktör i flera år så vet jag att kroppen mår bra av att iaf starta lite mjukt Jag klarade mig nääästan från bristningar två graviditeter men så gick det rysligt fort i slutet under Lovas förlossning så där fick jag ett litet kärleksbevis
    men att gå på salg är väl en härlig mjukstart
    Duntoffla skrev 2009-10-08 10:24:10 följande:
    Jag antar att man måste släppa det ännu mer då eftersom tiden inte kommer att finnas. Ja, detär inte kul när det trycker på uppåt och neråt. Halsbränna och en konstant känsla av att vara kissnödig. Magen kommer nog snart. Min kom mer rejält i vecka 25 Ja, det kan ju hjälpa. Vi gav ersättning på kvällen och Noel sov långa pass på nätterna WOW! VIlken fin mage!
    söt du är
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 10:22:57 följande:
    Wow vilka magar ni har haft! Så avis!Min var ju typ bara hälften så stor. Och då vägde ju Svea ändå 4050. Min bm kunde inte förstå vart bebisen legat.
    haha så var min mamma med när hon var gravid med min syster. hon har foto där hon är gravid i 8e månaden och det syns inte {#lang_emotions_surprised}. en liiten kula bara, ändå vägde syrran 4kg med.. konstigt att det är så olika
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-08 10:27:17 följande:
    Jag visste jag skulle få ränder, min mammas mage är jätterandig!! Lite går det i släkten fast min systers mage klarade sig rätt bra
    ja det är nog lite ärftligt, men det gööör inget tycker jag!!
  • Buttelina

dunis jag tycker också att det är dags för noel att få en lillasyster!!!

Nä nu måste jag städa och tvätta!! isabel fyller år imorgon och på lördag är det kalas

tittar in lite då och då

• Buttelina

LILJAN: jag fick snigeltröjan idag {#lang_emotions_surprised} det var snabba puckar nu kan ju isabel få den i födelsedags present!!! hon kommer bli såå glad!! tack för hjälpen gumman!

• Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-08 10:46:17 följande:
     Haha, det vore väl väldigt smidigt Jaså det tycker du? Ah, kalas i helgen? Kul! Blir hon fyra nu alltså?
    jaa 4år {#lang_emotions_heart}
    Olivers Mamma skrev 2009-10-08 12:07:38 följande:
    BILLIGT! 50-60 %
    åhh vad nice!! vet du vilka färger det fanns i velourbyxor/jackor?? katvigs..
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-08 12:27:32 följande:
    BUTTE yes yes jag fick en avi nu  visst var det hallon lurven som var så fin just till aqua flower?
    ahh kan varit därför det tog två dagar. ibland gör det, det när man får avi åhh hoppas att dom passar nu!! jaa hallon och aquaflower {#lang_emotions_heart}
    Olivers Mamma skrev 2009-10-08 12:50:13 följande:
    Har faktiskt ingen aning, pratade med henne lite snabbt bara men du kan ju säga vad som är önskvärt o så
    hmm lila eller grå velourbyxor är önskvärt hon har ingen gammal katvig? jackorna med gamla kragen?
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-10-08 15:45:15 följande:
    nu e det borta...
    vad handlade den om??
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:54:55 följande:
    Såg oxå det och anmälde. Fy fan vad äckligt!
    men vaaad??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15