Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ 2 sitter här och är nyfiken på dina bilder även om jag själv vad med och hjälpte till haha

Kan inte sluta titta på mina fina suits...........ska börja samla till salg redan nu

En rainbow-overall vågar man lägga den på 1 kr

• MejaKiZnic
    Stormis skrev 2009-11-09 18:20:41 följande:
    Läste lite på Bib's Molo-sida. Och surprise, surprise, vi är omskrivna i år igen : Okay lagersalg med en masse varer i ALLE str. ( ihvert fald da jeg var der kl 14) Desværre rigtig mange svenskere som følte de ejede stedet-PINLIGT! Ja der var rigtig mange svenskere som rev alt til sig og sad hvor det passede dem. Meget pinligt. Lettere kaotisk tilstand i går eftermiddags, hvor svenskerne stadig sad og sorterede deres enorme bunker. Og så fatter jeg ikke det med, at alle de svenskere bare går ind som om, at de ejer det hele og tager ALT og kaster i sækken for derefter at sidder i flere timer og sortere 4/5 fra! Eller de der ts-hajer, der sælger til overpriser! Bliver så sur hver gang, fordi vi kommer tusindvis af mennesker, der køber til vores egne børn og rent faktisk ikke har planer om at tjene penge på det! Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg se én af dem få en hentydning fra en ansat ;)
    Haha

Jag gillar min och Karmasus vandring bland alla lådor,
  • MejaKiZnic
    Willhellmina skrev 2009-11-09 20:39:55 följande:
    Jag?? SKulle jag aldrig göra..... Ville ju se vad de gömde där!
    Glöm ej skicka ditt konto nr för färjan

jag vill på salg igen nästa gång vill jag åka tre gånger istället
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-09 20:49:15 följande:
    jag SKA åka första o sista dagen nästa ggn.. tror jag.. ev första o lör OM det blir.. o OM det blir flera dagar.. men första iaf
    Jag tror nog det blir onsdag, fredag och sen söndag haha ska börja spara redan efter jul fast sen om det är många lördagen så måste jag träffa er härliga tjejer igen
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-09 21:09:07 följande:
    jag ska med spara.. ska reta danskor igen o handla ännu mer ja, första dagen ska jag iaf åka o en till.. =)) då kan jag ta ledigt med ju nu hade jag bara jobbat en v efter 3,5 års mammaledighet, så kan inte be om ledigt då ju hoppas det blir nån *nyss varit o längtar redan till nästa.. haha.. skadad man e ju *
    Haha ska springa lite mer och dra ner lite mer

eller hur värst var det igår, längtar redan speciellt när man ser kassen full med härligheter
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-09 21:19:45 följande:
    jaaa.. längtar redan igen.. men e sååå nöjd över mina fina fynd... har inte packat upp i garderoberna än.. vill gotta mig lite till o titta o klämma liite till.. fick ju inte prova en del idag.. dom ville inte.. haha.. Max tryckte ner sig i Julias lurv overall "vems e den mamma, e den min ? nä, den e julias. få jag plova den? ja, vill du det då? jaaaa!" o så tryckte han sig ner i den o skrattade.. lite liten på han som e 104 eg, men dock stor i stl ändå.. bra o ha med dig med springa runt o leta fiiina saker till mig
    Haha ja på min dotter som har 80/86 är den som ett hus men blir perfekt till våren så söt liten grabb

Haha åker vi samtidigt så hjälper jag gärna till igen, lite dålig på att handla med måtta
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-09 21:29:55 följande:
    handla med måtta?? *förstår nog inte vad du menar nu?? * tur man inte har så man kan ta ut mer pengar bredvid salgen som jag sagt till nån, jag sparar till detta, varför ska jag då snåla??? nä.. åker jag med mycket pengar o handla för så vill jag köpa upp dom med *skulle det vara dååååligt med kläder så ok, då skulle jag inte handla upp dom* hmm.. nu ska jag nog koppla ner snart o sova.. upp tidigt som vanligt.. varit såå trött idag.. la mig efter halv tolv igår ju!!
    Haha hade önskat att jag hade haft 400 dk möjligen efter första rundan och inte 50 dk jäkla att inte molo mannen var där

Hur gick det med dina 12 dk försvann de eller blev de smycken

Godnatt
  • MejaKiZnic
    Busbellan skrev 2009-11-09 21:38:26 följande:
    Åh, jag önskar det vore salg igen, är sugen på MER
    Kunde ju varit lite oftare men då hade sambon blivit galen där hemme
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15